This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!
Drack en för ca 5-6 månader sedan. Tycker den mognat snabbt de senaste tiden, naturligtvis beror allt på lagringen. Är ju en av de bästa Krug på länge så tyvärr inga i källaren. Snart släpps väl 88 collection och då får man fylla lagret. Känns som det kommer bli dyrt
Drack en för ca 5-6 månader sedan. Tycker den mognat snabbt de senaste tiden, naturligtvis beror allt på lagringen. Är ju en av de bästa Krug på länge så tyvärr inga i källaren. Snart släpps väl 88 collection och då får man fylla lagret. Känns som det kommer bli dyrt
Jag har bara en på lager just nu, har varit sugen att korka upp men vill samtidigt hålla på den ett antal år till.
Collection lär ju vara jäkligt saftigt i pris när jag köpte -88 på bolaget så kostade den väl runt 1000 ganska precis på bolaget nu ligger väl krugs årgångar på nästan 2 lusentappar.
Jag har bara en på lager just nu, har varit sugen att korka upp men vill samtidigt hålla på den ett antal år till.
Collection lär ju vara jäkligt saftigt i pris när jag köpte -88 på bolaget så kostade den väl runt 1000 ganska precis på bolaget nu ligger väl krugs årgångar på nästan 2 lusentappar.
Extremt liten risk att den passerar bäst före..dom närmaste åren! Tycker den har utvecklats i sina smaker men syran har inte avtagit nämnvärt! Krug Collection som är samma vin (liknande deg.datum ) är ännu inte släppt från Krug.