StefanAkiko
Återgår till pendeldrickning post-COVID.
1. Lägga NED!
2. Om det inte gick, så skulle jag micro-mänädja några saker:
Moulin Touchais
Vitt vinSöttFrankrikeFlaska (750 ml)299,00
Moulin Touchais
Moulin Touchais
Vitt vinSöttFrankrikeFlaska (750 ml)479,00
Moulin Touchais
Vitt vinSöttFrankrikeFlaska (750 ml)199,00
Moulin Touchais
Vitt vinSöttFrankrikeFlaska (750 ml)599,00
Moulin Touchais
Tillfälligt slut
Vitt vinSöttFrankrikeFlaska (750 ml)499,00
Moulin Touchais
Vitt vinSöttFrankrikeFlaska (750 ml)449,00
Moulin Touchais
Tillfälligt slut
Vitt vinSöttFrankrikeFlaska (750 ml)389,00
Moulin Touchais
Moulin Touchais
Moulin Touchais
Moulin Touchais
Moulin Touchais
Vitt vinSöttFrankrikeFlaska (750 ml)349,00
Alltså:
Om jag blev statsminister över Sverige, så skulle jag omedelbart ändra på dessa saker, sammankalla Finewines som expertkommitté, Ölvännerna som Expertkommitté, Whiskeynördarna som en annan expertkommitté osv. Och skapa VÄRLDENS BÄSTA JÄVLA SYSTEMBOLAG ! ! ! Med kunden i fokus, och sluta behandla alla kunder som om de vore apor som är rädda för att ICA och Konsum börjar tävla om vem som kan sälja sämsta BiB:en...
2. Om det inte gick, så skulle jag micro-mänädja några saker:
a) Kräva att de köper in en BRA app med googeliserad sökmotorlogik och vettig info (årg, vin, producent, designation, ursprung, pris, förp)
a) Kräva att hemsidan följer samma googeliserade sökmotorlogik samt standardiserade presentation av vinnamn.
a) Kräva att årgångsviner får eget varunummer och logistikchefens avgång ifall inte detta går att införa på under 2 veckor.
a) Införa blindprovningar OMEDELBART.
a) Kassera SB:s kategorisering av viner.
a) Kräva att SB erbjuder både internationella kritikers åsikter om viner i sortimentet, oavsett BS eller deras eget sortiment.
a) Kräva att SB utbildar och ställer rimliga krav på sina underleverantörer (samt egna anställda!)
a) Införa kyldisk med öl, bubbel, vita, rosé och diverse mer alkoholstinna drycker och tillbehör.
a) Kräva avsked från alla inom organisationen som kunnat, men valt att inte göra något åt denna typ av dysfunktionell lista:
NamnVarugruppTypLandFörp. (Vol.)Prisa) Kräva att hemsidan följer samma googeliserade sökmotorlogik samt standardiserade presentation av vinnamn.
a) Kräva att årgångsviner får eget varunummer och logistikchefens avgång ifall inte detta går att införa på under 2 veckor.
a) Införa blindprovningar OMEDELBART.
a) Kassera SB:s kategorisering av viner.
a) Kräva att SB erbjuder både internationella kritikers åsikter om viner i sortimentet, oavsett BS eller deras eget sortiment.
a) Kräva att SB utbildar och ställer rimliga krav på sina underleverantörer (samt egna anställda!)
a) Införa kyldisk med öl, bubbel, vita, rosé och diverse mer alkoholstinna drycker och tillbehör.
a) Kräva avsked från alla inom organisationen som kunnat, men valt att inte göra något åt denna typ av dysfunktionell lista:
Moulin Touchais
Moulin Touchais
Moulin Touchais
Moulin Touchais
Vitt vinSöttFrankrikeFlaska (750 ml)199,00
Moulin Touchais
Vitt vinSöttFrankrikeFlaska (750 ml)599,00
Moulin Touchais
Tillfälligt slut
Vitt vinSöttFrankrikeFlaska (750 ml)499,00
Moulin Touchais
Vitt vinSöttFrankrikeFlaska (750 ml)449,00
Moulin Touchais
Tillfälligt slut
Vitt vinSöttFrankrikeFlaska (750 ml)389,00
Moulin Touchais
Moulin Touchais
Moulin Touchais
Moulin Touchais
Moulin Touchais
Vitt vinSöttFrankrikeFlaska (750 ml)349,00
Alltså:
Om jag blev statsminister över Sverige, så skulle jag omedelbart ändra på dessa saker, sammankalla Finewines som expertkommitté, Ölvännerna som Expertkommitté, Whiskeynördarna som en annan expertkommitté osv. Och skapa VÄRLDENS BÄSTA JÄVLA SYSTEMBOLAG ! ! ! Med kunden i fokus, och sluta behandla alla kunder som om de vore apor som är rädda för att ICA och Konsum börjar tävla om vem som kan sälja sämsta BiB:en...