Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Pappajimmy missade faktura

Trådskapare
Jimmy Forsman

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Pappajimmy missade faktura

e-fakturor är dumma och kommer till mailadresser.
 

Elvis

Medlem
SV: Pappajimmy missade faktura

Min arbetsgivare säger att jag aldrig varit så effektiv som senaste veckan. ;D
 

CH

Medlem
SV: Pappajimmy missade faktura

Elvis skrev:
Min arbetsgivare säger att jag aldrig varit så effektiv som senaste veckan. ;D

Tror det gäller för ganska många av oss.
 

Bubblaren

Medlem
SV: Pappajimmy missade faktura

Äntligen!! Hatar röda stop-skyltar!!

Var rädd SS tagit kommandot och fått till en avstängning :eek:
 
SV: Pappajimmy missade faktura

Elvis skrev:
Min arbetsgivare säger att jag aldrig varit så effektiv som senaste veckan. ;D
Absolut, sanmma med min, dumt att sätta fel nivå, nu får jag långsamt jobba den neråt.

Stort tack till Jimmy, du får jobba på finansieringen som sagt.
 

sunqan

Vinös
SV: Pappajimmy missade faktura

skönt!
jag börja misströsta och tro att jag skulle vara tvungen att hålla till godo med frankofilen och finare vinare på t-banan.

-anders
 
SV: Pappajimmy missade faktura

Skönt att forumet öppnats igen. Det är först då något är borta som man verkligen känner att det saknas.
Även om jag inte skriver så ofta så besöker jag forumet desto oftrtare.
Har den gångna helgen hunnit med ett besök i Köpenhamn och besökt Le Sommelier och Mash.
Inspirationen till just dessa kom .... just det från andra här på Forumet.
Konstutställning med såväl Picasso som Bob Dylan är något som en sen fyrtitalist som undertecknad ogärna missar.

JC
 
Trådskapare
Jimmy Forsman

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Pappajimmy missade faktura

JC skrev:
Skönt att forumet öppnats igen. Det är först då något är borta som man verkligen känner att det saknas.
Även om jag inte skriver så ofta så besöker jag forumet desto oftrtare.
Har den gångna helgen hunnit med ett besök i Köpenhamn och besökt Le Sommelier och Mash.
Inspirationen till just dessa kom .... just det från andra här på Forumet.
Konstutställning med såväl Picasso som Bob Dylan är något som en sen fyrtitalist som undertecknad ogärna missar.

JC

Najsnajs!

Visst skickade jag väl PM till dig ang ditt andra konto? Kan du kolla att jag gjorde det, någonting har varit lite struligt. :)
 
Trådskapare
Jimmy Forsman

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Pappajimmy missade faktura

chambertin skrev:
Det här blir väl så nära en bikt du kan komma va ? ;)

Vi överlevde (knappt).

Jag har börjat operation "nya Jimmy"; ödmjuk, lyhörd och allmänt gosig är mina nya ledord.

Bikt? Sådant pysslar jag inte med. Det indikerar ju att man skulle vara felbar.
 

CH

Medlem
SV: Pappajimmy missade faktura

Jimmy Forsman skrev:
Jag har börjat operation "nya Jimmy"; ödmjuk, lyhörd och allmänt gosig är mina nya ledord.

Jag hoppas du är ironisk nu för jag tycker du är en riktigt fjolla jämfört med hur du var första gången jag träffade dig. Du är så mesig att Elvis framstår som en riktigt rebell och han brukar gå ju gå hem innan 20:00 de få gånger han har tillstånd att lämna bostaden ensam.
 
Trådskapare
Jimmy Forsman

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Pappajimmy missade faktura

CH skrev:
Jag hoppas du är ironisk nu för jag tycker du är en riktigt fjolla jämfört med hur du var första gången jag träffade dig. Du är så mesig att Elvis framstår som en riktigt rebell och han brukar gå ju gå hem innan 20:00 de få gånger han har tillstånd att lämna bostaden ensam.

Tråkigt att du tycker det, men jag respekterar din åsikt.

När du får ligga lite kanske du också blir harmonisk.
 
Trådskapare
Jimmy Forsman

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Pappajimmy missade faktura

Jimmy Forsman skrev:
Tråkigt att du tycker det, men jag respekterar din åsikt.

När du får ligga lite kanske du också blir harmonisk.

Ärligt? Bet den så hårt att du inte vågade svara? AAAAAAAAAAAHAHAHAH!

Kom igen nu! Let it rip!
 

CH

Medlem
SV: Pappajimmy missade faktura

Jimmy Forsman skrev:
Ärligt? Bet den så hårt att du inte vågade svara? AAAAAAAAAAAHAHAHAH!

Kom igen nu! Let it rip!

Jag blev ju lite ledsen. Även jag har känslor och jag trodde på allvar att du blivit ödmjuk.
 

Elvis

Medlem
SV: Pappajimmy missade faktura

CH skrev:
Du är så mesig att Elvis framstår som en riktigt rebell och han brukar gå ju gå hem innan 20:00 de få gånger han har tillstånd att lämna bostaden ensam.

Oj oj, vilken liten gläfsig boråsare. Jag förstår att det är sms:en från Champagne som fortfarande spökar. Vilka odlarskumpor var det egentligen du provade hemma i Borås i stället för att följa med oss till Champagne?
 
Toppen