Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Patrick Piuze provning

Trådskapare
A
Tycker att februari låter bra. Ska lista mina viner snarast. Med runt 8 personer så borde vi kunna husera en rätt trevlig provning.
Vad gäller lokal, har tyvärr inte tillgång till Grape eller liknande. Kan ev slänga ut sambon som ett nödalternativ,
 
  • Like
Reactions: Jos

Keen

slan
Tycker att februari låter bra. Ska lista mina viner snarast. Med runt 8 personer så borde vi kunna husera en rätt trevlig provning.
Vad gäller lokal, har tyvärr inte tillgång till Grape eller liknande. Kan ev slänga ut sambon som ett nödalternativ,


Januari och Februari funkar utmärkt för mig. Jag kan boka Grappe om vi vill vara där.
 

Fredrik L

Medlem
Om det finns någon plats över så hakar jag gärna på. Har dock inte så mycket - lite från 2011 och 2014 från Martins lådor.
 
  • Like
Reactions: Jos
Trådskapare
A
Jag är åter. Min förra dator vilar numera hos någon för mig okänd person, Hoppas de uppskattar den lika mycket som jag gjorde. Låt oss hitta en tid. Vilka är fortsatt intresserade?
 
  • Like
Reactions: Jos

Keen

slan
Det jag har:

2012 Chablis Grand Cru Blanchots
2012 Chablis Grand Cru Bougros
2012 Chablis Grand Cru Les Clos
2014 Chablis Premier Cru Les Forêts
2014 Chablis Terroir de Courgis
2014 Chablis Terroir de Fyé
2015 Chablis Premier Cru Les Forêts
2015 Chablis Premier Cru Les Roncières
2015 Chablis Terroir de Courgis

Mitt innehav.

samma här!

Så taggad att du svarar två gånger :p
 

Fredrik L

Medlem
Gärna med om det finns plats. Har:

Les Forets 2011, 2014
Vaillons Les Minots 2011
Terroir de Courgis 2014
Terroir de Fyé 2014
 
Toppen