Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Penfolds @ Studio Frantzén.

gbgpatrik

Medlem
Lite spännande detta! Saldot på 0 igen och då undrar man ju eftersom jag beställt tre och bara fått två så kanske en flaska till är på väg till mig eftersom saldot ju uppenbarligen fyllts på igen efter min ofullständiga beställningsuppfyllnand... Eller vore det för mycket begärt av ett kommersiellt företag 2014? Att ha koll på sina rest ordrar innan man kränger igen?
 

sunqan

Vinös
Lite spännande detta! Saldot på 0 igen och då undrar man ju eftersom jag beställt tre och bara fått två så kanske en flaska till är på väg till mig eftersom saldot ju uppenbarligen fyllts på igen efter min ofullständiga beställningsuppfyllnand... Eller vore det för mycket begärt av ett kommersiellt företag 2014? Att ha koll på sina rest ordrar innan man kränger igen?
Tror inte begreppet "restorder" existerar i butikens system.
Du beställer. Om du har tur får du delar av beställningen levererad.
Om du vill ha resterande delar av beställningen får du lägga en ny order.
 

merlotsmile

Medlem
Lite spännande detta! Saldot på 0 igen och då undrar man ju eftersom jag beställt tre och bara fått två så kanske en flaska till är på väg till mig eftersom saldot ju uppenbarligen fyllts på igen efter min ofullständiga beställningsuppfyllnand... Eller vore det för mycket begärt av ett kommersiellt företag 2014? Att ha koll på sina rest ordrar innan man kränger igen?
Hmm ... Jag var lite glad i hatten i natt så kl 1.16 beställde jag ytterligare 6 st *host*. Då fanns det 7 kvar. Nu noll

Hur ser du att du inte fått det du beställt? Det har aldrig hänt mig ...
 
Last edited:

kayaker

Cyklist
Beställda viner som ankomstregistrerats av butiken har iallafall tidigare synts i butikssaldot. Kanske något sådant som spökar?
 

gbgpatrik

Medlem
Hmm ... Jag var lite glad i hatten i natt så kl 1.16 beställde jag ytterligare 6 st *host*. Då fanns det 7 kvar. Nu noll

Hur ser du att du inte fått det du beställt? Det har aldrig hänt mig ...

Det står OBS: Bekräftad leverans för din beställning understiger ditt önskade antal. På mina sidor på systembolagets hemsida. Sedan på artikeln står det endast 2 av 3 finns i butik.
 

Magnus L

urydhtfilgukj
Det står OBS: Bekräftad leverans för din beställning understiger ditt önskade antal. På mina sidor på systembolagets hemsida. Sedan på artikeln står det endast 2 av 3 finns i butik.
Bekräftad budget för din beställning understiger ditt önskade antal.
 
Toppen