Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Q & A, om man inte ställer frågor får man inga svar!

Keen

slan
SV: Q & A, om man inte ställer frågor får man inga svar!

Lando skrev:
Jag skulle inte vara främmande för att dela på en låda om du inte vill köpa hela själv såklart. Bor i Stockholm så det beror ju såklart på vart du befinner dig.

Inte helt otänkbart. Bor också i Stockholm så inga problem där.
 

Krisman

Medlem
SV: Q & A, om man inte ställer frågor får man inga svar!

Lando skrev:
Jag skulle inte vara främmande för att dela på en låda om du inte vill köpa hela själv såklart. Bor i Stockholm så det beror ju såklart på vart du befinner dig.

Skulle oxå kunna tänka mig att dela, en låda är lite väl!
 

Keen

slan
SV: Q & A, om man inte ställer frågor får man inga svar!

Krisman skrev:
Skulle oxå kunna tänka mig att dela, en låda är lite väl!

Kanske köra en låda på 3 då och testa. Är det bra kan man alltid köra mer sen. PM:a så löser vi detaljer :)
 
SV: Q & A, om man inte ställer frågor får man inga svar!

Keen skrev:
Kanske köra en låda på 3 då och testa. Är det bra kan man alltid köra mer sen. PM:a så löser vi detaljer :)

Ja, jag vet att det är lite sent påtänkt, men jag skulle gärna vara med och dela på en låda. Fast då blev det bara 3 flaskor per skalle :) Bor oxå i sthlm.
 
SV: Q & A, om man inte ställer frågor får man inga svar!

Revol Ajoir skrev:
Ja, jag vet att det är lite sent påtänkt, men jag skulle gärna vara med och dela på en låda. Fast då blev det bara 3 flaskor per skalle :) Bor oxå i sthlm.
Ja men då köper vi två lådor. Kan tänka mig att hänga på i så fall.
 

Keen

slan
SV: Q & A, om man inte ställer frågor får man inga svar!

Jag la en beställning igår, så antingen kan jag snacka med dom på måndag och lägga till en låda eller så skickar jag länken :)

Då är det:

Keen
Lando
Krisman (?)
Revol Ajoir
El burro grande

Utrymme för en till?
 

Krisman

Medlem
SV: Q & A, om man inte ställer frågor får man inga svar!

Jag är med, blir det 2flaskor var?, för det var en 12a eller?
 

Keen

slan
SV: Q & A, om man inte ställer frågor får man inga svar!

Krisman skrev:
Jag är med, blir det 2flaskor var?, för det var en 12a eller?

Tror vi kör 2 lådor då, så fyra eller fem var?
 

Keen

slan
SV: Q & A, om man inte ställer frågor får man inga svar!

ska jag fixa en till låda på min beställning då? kollar på måndag.
 
SV: Q & A, om man inte ställer frågor får man inga svar!

Keen skrev:
ska jag fixa en till låda på min beställning då? kollar på måndag.

Japp! Oki för mig. Du kan nå mig via min mail så får du mitt mobilnummer.
 

Keen

slan
SV: Q & A, om man inte ställer frågor får man inga svar!

Väntar fortfarande på svar om hur mycket frakten ska kosta. När jag får det ska jag lägga till en låda :) Verkar dock inte som att de har vinet på lagret, utan att det är "påväg till dom". Får se hur lång tid det tar, skickar PM till de inblandade när jag vet nåt mer :)
 

anders

Medlem
SV: Q & A, om man inte ställer frågor får man inga svar!

Keen skrev:
Väntar fortfarande på svar om hur mycket frakten ska kosta. När jag får det ska jag lägga till en låda :) Verkar dock inte som att de har vinet på lagret, utan att det är "påväg till dom". Får se hur lång tid det tar, skickar PM till de inblandade när jag vet nåt mer :)

Om det hinner komma vore det ett trevligt initiativ att ta med en panna till vinfernot för en avsmakning och kanske vidare beställningar.
 

Keen

slan
SV: Q & A, om man inte ställer frågor får man inga svar!

anders skrev:
Om det hinner komma vore det ett trevligt initiativ att ta med en panna till vinfernot för en avsmakning och kanske vidare beställningar.

Det var en av tankarna :)
 

Keen

slan
SV: Q & A, om man inte ställer frågor får man inga svar!

Fått svar nu och vinet kommer till butiken först i Mars från Chateaun, varefter de skickar den till mig. Är alla fortfarande intresserade? Frakten gick på 15e per låda, vilket var jävligt överkomligt :) Bekräfta så skickar jag iväg en till beställning.
 

Lando

Medlem
SV: Q & A, om man inte ställer frågor får man inga svar!

Jag är absolut fortfarande på! Vad är vinfernot förresten?
 
Toppen