SV: Q & A, om man inte ställer frågor får man inga svar! Får gräva fram en åt dig, rostfri eller genomskinlig i plast?
SV: Q & A, om man inte ställer frågor får man inga svar! Ska under 2009 försöka hitta en riktigt snygg och bra vinkylare, gärna vintage men en från Krug, Salon eller DP går bra också.
SV: Q & A, om man inte ställer frågor får man inga svar! Jag är också intresserad. Vad kostar dom? Helst rostfri.
SV: Q & A, om man inte ställer frågor får man inga svar! Ska se vad jag kan få fram och pris... Återkommer
SV: Q & A, om man inte ställer frågor får man inga svar! Jag ska kolla igen när jag kommer hem ifrån slaveriet! Det står som vanligt Chateauneuf-du Pape på flaskan sedan M Chapoutier rätt så stort på etiketten.
SV: Q & A, om man inte ställer frågor får man inga svar! Förlåt min dumma fråga men menar ni en spottkopp? isåfall har jag det i rostfritt stål som tar 1 liter vätska.
SV: Q & A, om man inte ställer frågor får man inga svar! Jag menar iaf en Vin/Champagnekylare. Kommer kanske in nån dag och tittar igen i butiken. Kommer inte riktigt ihåg vad du hade faktiskt.
SV: Q & A, om man inte ställer frågor får man inga svar! Står det inte överst i liten text Barbe Rac?
SV: Q & A, om man inte ställer frågor får man inga svar! Nä det står däremot i liten text "Fac et Spera" / Typ, "handling & hopp" på latin tror jag. Jag får helt enkelt korka upp den Om jag har tur så faller den mig på läppen. Tror förresten den va inköpt på nån Finlandsfärja.
SV: Q & A, om man inte ställer frågor får man inga svar! Är lite sugen på att köpa på mig lite Sauternes. Larsson gav höga betyg till 05:an Chateau de Myrat i Livets Goda, nån som smakat den och kan kommentera. Den är inte alltför dyr, så tänkte kanske köpa på mig en låda. Såg ju på vininfernot att billig sauternes inte behöver vara dålig. Helst skulle jag ju vilja smaka först, men det har inte hittat den flaskvis nånstans.
SV: Q & A, om man inte ställer frågor får man inga svar! Kolla på deras hemsida där finns 2 viner under CdP, Fac & Spera, Barbe Rac och Croix de Bois
SV: Q & A, om man inte ställer frågor får man inga svar! Den fick 90p i WS:s -05 nummer förra året (Mars-numret). Vad kostar den förresten ?
SV: Q & A, om man inte ställer frågor får man inga svar! 25 euro flaskan tror jag det var, 300e för en låda (12*0,75). Larsson gav den 98 i LG, och för det priset känns det som att det är värt att chansa på en låda.
SV: Q & A, om man inte ställer frågor får man inga svar! Jag skulle inte vara främmande för att dela på en låda om du inte vill köpa hela själv såklart. Bor i Stockholm så det beror ju såklart på vart du befinner dig.