SV: Scarlett Johansson och Moët & Chandon
Bubblaren skrev:
Ha ha... inte "hemliga" utan ämliga, du vet lite svag/vek/vissen. Vet inte om det stavas emlig eller ämlig ???
"Emlig" är inte direkt ett vanligt ord. Jag trodde helt enkelt att du felstavat "hemlig". Du får ursäkta det.
Bubblaren skrev:
Bilden du la in här var en gladare, rundare, varmare tös... men ser ut som 16 bast :
Haha. 16 bast, knappast (det rimmar). Att se ung och fräsch ut är väl knappast en nackdel annars, så länge man inte ser omogen ut.
Bubblaren skrev:
Nä, tacka vet jag att de tar fram en snygg man som omslag för både champagne och bilar. Och då ska de inte skildras som våp som tjejerna görs allt för ofta.
En man passar säkert din smak bättre, men inte min... ;D
Bubblaren skrev:
Kanske vi ska välja Julle
Han är säkerligen ett mycket bra val av representant för ett champagnehus, men främst av helt andra skäl. Nåväl, tolka inte det som ett negativt yttrande om honom eller hans utseende, men lika mycket godis som Natalie Portman är han i vart fall inte för mina ögon. Å andra sidan delar han det ödet med 100% av alla jordens män och c.a. 99% av jordens kvinnor, så det är inget att direkt ta personligt.
Anledningen att jag drog upp Portman var att hon tillhörde samma branch som Scarlett Johansson (som tråden handlade om), vilket inte direkt kan sägas om Juhlin.