Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Scarlett Johansson och Moët & Chandon

Elvis

Medlem
Moët & Chandon har kontrakterat Scarlett Johansson som sin ambassadör.

scarletmoet1.jpg

scarletmoet2.jpg

scarletmoet3.jpg

scarletmoet4.jpg

scarletmoet5.jpg
 
SV: Scarlett Johansson och Moët & Chandon

Har läst att hon skulle representera Moët & Chandon. Jag gillar Scarlett Johansson. Det är kul att hon skall representera ett champagnehus. Däremot är det mindre kul att hon skall representera just det huset. :-\ Dock, riktigt snyggt gjorda bilder. Om de bara vore lika bra på att göra champagne...

Jag hoppas att Natalie Portman kommer att reprensentera Krug någon gång. ;D Kommer antagligen aldrig att hända, men man kan ju alltid drömma, eller hur.
 

Bubblaren

Medlem
SV: Scarlett Johansson och Moët & Chandon

Jag vill se en man representera ett champagnehus - Philiponnat behöver inte köpa ngn skådis, de har Vianney Gravereaux!

Undra om Jakob Eklund kan bli omslagspojke för t ex Selosse?

Den där Porter, är det den ngt emliga tjejen du har på din bild? Ser mager, frusen och sjuk ut... behöver nog tas om hand om, värmas, matas och pysslas om :D
 
SV: Scarlett Johansson och Moët & Chandon

Bubblaren skrev:
Jag vill se en man representera ett champagnehus - Philiponnat behöver inte köpa ngn skådis, de har Vianney Gravereaux!

Undra om Jakob Eklund kan bli omslagspojke för t ex Selosse?
Nej, för fan. Ingen man. I alla fall inte Jakob Eklund.

Bubblaren skrev:
Den där Porter, är det den ngt emliga tjejen du har på din bild?
Portman, ja, det är hon som är på min avatarbild. Något hemliga vet jag inte. Har du inte hört talas om henne? I så fall är nog inte filmallmänbildningen på topp, tyvärr. Hon är nog i ungefär samma klass av kändisskap som Scarlett, och de har t.o.m. spelat systrar i filmen The Other Boleyn Girl, som släpptes ifjol.

Bubblaren skrev:
Ser mager, frusen och sjuk ut...
Håller inte med. Mager, möjligtvis, men inte det andra. Men den bilden är bara tagen på stan. Här är en annan som tycks vara lite mer redigerad...

natalie-portman-wallpaper.jpg


Bubblaren skrev:
behöver nog tas om hand om, värmas, matas och pysslas om :D
Jag hade gärna ställt upp. ;D
 

Bubblaren

Medlem
SV: Scarlett Johansson och Moët & Chandon

Ha ha... inte "hemliga" utan ämliga, du vet lite svag/vek/vissen. Vet inte om det stavas emlig eller ämlig ???

Bilden du la in här var en gladare, rundare, varmare tös... men ser ut som 16 bast ::)

Nä, tacka vet jag att de tar fram en snygg man som omslag för både champagne och bilar. Och då ska de inte skildras som våp som tjejerna görs allt för ofta.
Kanske vi ska välja Julle :p
 
SV: Scarlett Johansson och Moët & Chandon

Bubblaren skrev:
Ha ha... inte "hemliga" utan ämliga, du vet lite svag/vek/vissen. Vet inte om det stavas emlig eller ämlig ???
"Emlig" är inte direkt ett vanligt ord. Jag trodde helt enkelt att du felstavat "hemlig". Du får ursäkta det.

Bubblaren skrev:
Bilden du la in här var en gladare, rundare, varmare tös... men ser ut som 16 bast ::)
Haha. 16 bast, knappast (det rimmar). Att se ung och fräsch ut är väl knappast en nackdel annars, så länge man inte ser omogen ut.

Bubblaren skrev:
Nä, tacka vet jag att de tar fram en snygg man som omslag för både champagne och bilar. Och då ska de inte skildras som våp som tjejerna görs allt för ofta.
En man passar säkert din smak bättre, men inte min... ;D

Bubblaren skrev:
Kanske vi ska välja Julle :p
Han är säkerligen ett mycket bra val av representant för ett champagnehus, men främst av helt andra skäl. Nåväl, tolka inte det som ett negativt yttrande om honom eller hans utseende, men lika mycket godis som Natalie Portman är han i vart fall inte för mina ögon. Å andra sidan delar han det ödet med 100% av alla jordens män och c.a. 99% av jordens kvinnor, så det är inget att direkt ta personligt.
Anledningen att jag drog upp Portman var att hon tillhörde samma branch som Scarlett Johansson (som tråden handlade om), vilket inte direkt kan sägas om Juhlin.
 

Bubblaren

Medlem
SV: Scarlett Johansson och Moët & Chandon

Ahh just det ja - tråden handlar om Moët, glömde det :D

tycker f ö det var kul du tänkte jag missat ett H.
 

anders

Medlem
SV: Scarlett Johansson och Moët & Chandon

Jag tycker att bild tre klart visar att den här bruden vet hur Mög & Skändan ska hanteras. Utmärkt val som ambassadör.

I övrigt har jag inte någon större koll på vare sig den ena eller den andra bruden som nämns i tråden. Jag tycker att de flesta brudar som dyker upp i filmerna är dagsländor och att de sedan får uppmärksamhet för diverse olika spektakel utanför branschen.
 
Trådskapare
Elvis

Elvis

Medlem
SV: Scarlett Johansson och Moët & Chandon

anders skrev:
Jag tycker att de flesta brudar som dyker upp i filmerna är dagsländor och att de sedan får uppmärksamhet för diverse olika spektakel utanför branschen.

Det gäller inte Natalie Portman. Hon står för kvalitet på alla sätt, inklusive utseende.
 

Lando

Medlem
SV: Scarlett Johansson och Moët & Chandon

Så sjukt översminkade och Photoshoppade bilder på SJ, känner knappt igen henne.
 
SV: Scarlett Johansson och Moët & Chandon

anders skrev:
Jag tycker att bild tre klart visar att den här bruden vet hur Mög & Skändan ska hanteras. Utmärkt val som ambassadör.
Hehe. Jo, det är klart.

Elvis skrev:
Det gäller inte Natalie Portman. Hon står för kvalitet på alla sätt, inklusive utseende.
Det har du väldigt rätt i. Men Scarlett Johansson är inte alltför värdelös hon heller.
 
Toppen