Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Små partier 16 augusti 2019

Jele

Medlem
Loggade in 10.04 med tidigare förberedd varukorg men missade samtliga 4 viner jag var ute efter därav tyvärr Argile från Chateau de Hureau och L’Aigle a deux Tetes som vardera släpptes i 600 flaskor. Finns det någon möjlighet att det släpps fler till webblagret eller gick allt ut på hylla + web direkt tror ni?
 
V

Vincent H

Loggade in 10.04 med tidigare förberedd varukorg men missade samtliga 4 viner jag var ute efter därav tyvärr Argile från Chateau de Hureau och L’Aigle a deux Tetes som vardera släpptes i 600 flaskor. Finns det någon möjlighet att det släpps fler till webblagret eller gick allt ut på hylla + web direkt tror ni?
Pompette sagt att det ska komma in mer i nästa vecka! :)
 

Bearman

a´lea iacta est iterum
Jag fick vad jag skulle dvs:
4x Cigliutti Serraboella
2x Cigliutti Vie Erte
2x JJ Prüm Spätlese
1x JJ Prüm Kabinett

Köpte/har druckit båda Cigliuti vinerna som du klickade (men från 2010).. båda var jättebra för området. Jag inte lika förtjust som vissa övriga på forumet på området/druvan, men alla kan inte gilla allt, men de var bra i min smak, 90p+
Grattis till de två övriga, kan inte blir mer än rätt på sikt.
 
Last edited:

ranmos

Medlem
Köpte/har druckit båda Cigliuti vinerna som du klickade (men från 2010).. båda var jättebra för området. Jag inte lika förtjust som vissa övriga på forumet på området/druvan, men alla kan inte gilla allt, men de var bra i min smak, 90p+
Grattis till de två övriga, kan inte blir mer än rätt på sikt.

Är man Piemonte-torsk så är man :D
 
Toppen