Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Småpartier 16 mars 2018

Helt sjukt vad seg Systembolagets sida börjat bli vid släppen av små partier. Har intresset ökat lavinartat eller har de problem med sina servrar? Fick tag i det jag skulle ha iallafall. Jag är nöjd.
 

john b

Medlem
Helt sjukt vad seg Systembolagets sida börjat bli vid släppen av små partier. Har intresset ökat lavinartat eller har de problem med sina servrar? Fick tag i det jag skulle ha iallafall. Jag är nöjd.
Tycker också det blir segare och segare på småsläpp. Plus att jag upplever mig ofta oprovocerat utloggad från hemsidan vid kritiska tillfällen. Ganska låg bevisgrad på min känsla dock.

Inget superakut idag så var aldrig nervös. Köpte lite Leitz till mig och lite Eikendal till min fru.
 

MHilv

Medlem
Det blev eikendal, leitz och d'arlay...fördelen med att vara sjuk är att man inte har ett möte som stör när det ska beställas..:D
 

Mats

Gone todash....
Bästa släppet på år och dagar!

Gonzalo Dry Oloroso VOS x 7
Palo Cortado Viejo C.P x 1
Chateau d'Arlay Vin Jaune x 4
Château d'Arlay Blanc Tradition x 1

För att fira den oxiderade portföljen sitter man och sippar på en 2009 Samuel Tinon "Dry Szamorodni" från förra släppet. Fina grejer!
 

petterkalle

I rescued some wine. It was trapped in a bottle.
Bästa släppet på år och dagar!

Gonzalo Dry Oloroso VOS x 7
Palo Cortado Viejo C.P x 1
Chateau d'Arlay Vin Jaune x 4
Château d'Arlay Blanc Tradition x 1

För att fira den oxiderade portföljen sitter man och sippar på en 2009 Samuel Tinon "Dry Szamorodni" från förra släppet. Fina grejer!
Ahh! Dessa nekrofildrickare! Jag brukar lämna tillbaka mina oxiderade flaskor ;)
 

Mattias Schyberg

Administratör
Bästa släppet på år och dagar!

Gonzalo Dry Oloroso VOS x 7
Palo Cortado Viejo C.P x 1
Chateau d'Arlay Vin Jaune x 4
Château d'Arlay Blanc Tradition x 1

För att fira den oxiderade portföljen sitter man och sippar på en 2009 Samuel Tinon "Dry Szamorodni" från förra släppet. Fina grejer!
Orkade inte ta mig till Gårda efter jobbet och fick nöja mig med Nordstans sortiment. Missade samtliga godsaker! Bättring imorgon lovas!
 

MartinE

Medlem
Här blev det "bara" José Michel Special Club 2012 (varför talar ingen om den?) och Gonzalo-sherryn (just för att alla talar om den).

Samt två flaskor av den så hypade Montirius Vacqueyra Les Clos 2015!
 
M

Mouton

Var mitt hemland i några år och föll för grupp trycket
3 st Eikendal, skulle det bli, men en endast 1 st kvar. Avstår trots allt.
 
Toppen