Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Sommardricka!

Bastardo

Medlem
Mmm, det mesta med Campari är gott! Finns många fina drinkar man kan göra med Campari. Negroni är kanske mest känd, men inget som man dricker mycket av … ;)
 

Bastardo

Medlem
Har aldrig grejat Campari. På tok för bittert för mig. Lite trist, hade verkligen velat gilla det.
Don’t you worry ’bout a thing, Jimmy. Jag är bergsäker att inte ens värsta alkisar gillar precis allting de dricker. (FAST de kan svälja nog det mesta som finns.) Det vore näst intill omöjligt för en människa, som har mycket sofistikerad smaksinne, att tycka om allt i dryckesvägen. Jag gör det definitivt inte! (UTAN att påstå, att jag har så god smaksinne alls. Jag är realist!)
Brukar mycket sällan att dricka större mängder ren sprit, utan jag föredrar diverse blandningar. Har väldigt många böcker om cocktails & drinkar och mycket information på min dator också.
I går, när jag fick hem min beställning provade jag en drink, som jag tror inte ha provat förut: gin + Dubonnet + tonic water. Hur läskande gott som helst! (Gin var Broker’s 47% variant. (A giant killer, om ni frågar mig! Kostar som vanlig gin men håller premium kvalitet. Sanna mina ord. Ett märke för en kännare.)
 
Toppen