Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Svart band

CH

Medlem
Jag är kanske inte nykter nu och jag har kanske varit klumpig i mina tidigare uttalande.
hur som, min förfader, min morfar har precis gätt vidare och jag är lite sorgsen.

Om postar lite fel eller är lite oförskämd hoppas jag ni har lite överförståelse (eller hur f-n det stavas)

Det kommer en annan dag imon!
 
SV: Svart band

CH skrev:
Jag är kanske inte nykter nu och jag har kanske varit klumpig i mina tidigare uttalande.
hur som, min förfader, min morfar har precis gätt vidare och jag är lite sorgsen.

Om postar lite fel eller är lite oförskämd hoppas jag ni har lite överförståelse (eller hur f-n det stavas)

Det kommer en annan dag imon!
Jag beklagar sorgen. Har varit där och vet vad du menar. Varför inte svära över hans goda gärningar genom att korka upp något som han själv skulle ha uppskattat och gärna delat med dig. Bringa en skål över hans godhet och gör det med stil.
 

R.P

Medlem
SV: Svart band

Jag vet hur det känns, tidigare i år gick mina två morföräldrar i graven, beklagar sorgen.
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Svart band

Sjukt trist broder. Min morfar lämnade in fredagen innan jul i år, det är något speciellt med högtider!
 

anders

Medlem
SV: Svart band

Jag ska be att få beklaga förlusten.


Jämför gärna engelskans "sorry for your loss". I sorgen erbjuder man sitt djupaste deltagande.
 
Trådskapare
CH

CH

Medlem
SV: Svart band

Dåliga nyheter har tyvärr förmågan att komma tillsammans eller väldigt tätt inpå varandra.

En av mina närmsta vänners far gick bort i morse. Gubben han inte ens bli 60 år.
Helt sjukt. Vi 3 var ute och tog några öl tillsammans i mellandagarna.
Det kan gå läskigt snabbt ibland.
 

v_skogh

Medlem
SV: Svart band

CH skrev:
Dåliga nyheter har tyvärr förmågan att komma tillsammans eller väldigt tätt inpå varandra.

En av mina närmsta vänners far gick bort i morse. Gubben han inte ens bli 60 år.
Helt sjukt. Vi 3 var ute och tog några öl tillsammans i mellandagarna.
Det kan gå läskigt snabbt ibland.

Fan, skojar du med mig?
Fy fan vad tråkigt att det gick så fort. Lider verkligen med Gibbon, vet fan inte vart jag skulle tagit vägen utan farsgubben.
 
Toppen