Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Tillfälligt sortiment 15 juni 2021

Finewinedude

2024 - Låter saker och ting vara osagt
Charles Heidsieck
Rosé
Varunr: 90315
Flaska (750 ml)
1 099,00 kr/st
6 st
6 594,00 kr

Bekräftat och klart. Vet inte varför man köpte den när 05 finns för 68 EUR, men tänkte ställa dem mot varandra. :)
 

BallyJ

Medlem
Gick toppen att hämta upp en låda idag, endast 4 st i kö innan öppning.
8D599C4D-9839-417F-9D81-E7C36304751B.jpeg
 

Martinski

Medlem
Som vanligt sitter 1000-tals människor svettiga, och fingrar på knappen, för att dela på 120 flaskkor medans the big town boys glider in och plockar en låda enkelt :D

Har man varit med på U2, Rammstein, Springsteen mfl biljettsläpp många ggr, så har man rutin i klickfingret.;)

Lyckligtvis så har aldrig bolis kraschat på mig o makulerat eller kickat ur min beställning.
 

Finewinedude

2024 - Låter saker och ting vara osagt
Har man varit med på U2, Rammstein, Springsteen mfl biljettsläpp många ggr, så har man rutin i klickfingret.;)

Lyckligtvis så har aldrig bolis kraschat på mig o makulerat eller kickat ur min beställning.
Så rutinerad i fingret med andra ord! :p
 

BallyJ

Medlem
Som vanligt sitter 1000-tals människor svettiga, och fingrar på knappen, för att dela på 120 flaskkor medans the big town boys glider in och plockar en låda enkelt :D
Ja, det finns fördelar och nackdelar med allt. Förra veckan hörde jag kassapersonalen sitta och viska till varandra om mig när jag var inne för att hämta en beställning; han är typ här tre gånger i veckan, han måste ha problem:(
 

stevie22002

Medlem
Ja, det finns fördelar och nackdelar med allt. Förra veckan hörde jag kassapersonalen sitta och viska till varandra om mig när jag var inne för att hämta en beställning; han är typ här tre gånger i veckan, han måste ha problem:(
Haha, du är inte ensam :p
 

buteljen

Medlem
Ja, det finns fördelar och nackdelar med allt. Förra veckan hörde jag kassapersonalen sitta och viska till varandra om mig när jag var inne för att hämta en beställning; han är typ här tre gånger i veckan, han måste ha problem:(
Har samma problem i Sjöbo :D. Bävar lite för när jag skall hämta ut mina VVF :eek:

En av personalen i Sjöbo tipsade mig om att jag kunde beställa allt samtidigt så behövde han inte springa och leta efter så många beställningar :D
 

MarkusJ

Medlem
Har samma problem i Sjöbo :D. Bävar lite för när jag skall hämta ut mina VVF :eek:

En av personalen i Sjöbo tipsade mig om att jag kunde beställa allt samtidigt så behövde han inte springa och leta efter så många beställningar :D
Jag har börjat få gå in själv på lagret och plocka bland mina beställnngar. Det är ju lite nice att vara stammis på ställen som säljer alkohol, men trodde kanske inte att jag skulle bli det på bolaget...
 

stevie22002

Medlem
Ja, det finns fördelar och nackdelar med allt. Förra veckan hörde jag kassapersonalen sitta och viska till varandra om mig när jag var inne för att hämta en beställning; han är typ här tre gånger i veckan, han måste ha problem:(
Jag skickade upp dessa till ett bolag nära lantstället…så slipper blickarna denna gången iaf :cool:
 

Finewinedude

2024 - Låter saker och ting vara osagt
Ja, det finns fördelar och nackdelar med allt. Förra veckan hörde jag kassapersonalen sitta och viska till varandra om mig när jag var inne för att hämta en beställning; han är typ här tre gånger i veckan, han måste ha problem:(
Det är för att dem har ingen aning om kvalitet. De säljer boxvin 99% av gångerna... :D
 
Toppen