Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Tillfälligt sortiment 15 juni 2021

Sigdarve

Medlem
Fick ett meddelande från Bolan i kväll "Hej! Vill du hjälpa oss i midsommar? Hämta beställning xxx så fort du kan eller meddela om du ångrat dig". Varför så brådis, man brukar ju ha två veckor på sig.
 

zippan

Medlem
Fick ett meddelande från Bolan i kväll "Hej! Vill du hjälpa oss i midsommar? Hämta beställning xxx så fort du kan eller meddela om du ångrat dig". Varför så brådis, man brukar ju ha två veckor på sig.
Det står ju ganska tydligt. De har många beställningar inför Midsommar.
 

Sonderlese

Medlem
Lite otydligt dock. Vad är så fort du kan? Två veckor gäller väl?
De vill inte att alla skall komma och hämta ut sin beställning sista timman innan midsommar helgen.
Alltså, hämta ut så långt i förväg som möjligt och vänta inte in i det längsta innan helgen. (Det går bra att hämta ut EFTER helgen med.)
 

Finewinedude

2024 - Låter saker och ting vara osagt
I stockholm ja ;)
Slår vad om att här i Umeå får jag en obruten låda tack vare skarp personal!
Fan vad jag fick bita i det sura gräset..... 6 stycken i deras sketna bajsbruna låda.. Har importören roffat åt sig lådorna själva eller CH som snåla?
 

buteljen

Medlem
Fan vad jag fick bita i det sura gräset..... 6 stycken i deras sketna bajsbruna låda.. Har importören roffat åt sig lådorna själva eller CH som snåla?
Jag har kollat med importören och de skickar i orginallåda.
Men det tog ett tag innan hon fattade vad jag frågade. Först svarade hon att "nej de kom inte giftbox". Sen svarade hon "Vi har inga extra kartonger än de som vinerna kommer i tyvärr". Till sist fattade hon vad jag frågade om och svarade att "alla viner är levererade i kolli om 6 – obrutet." :D
 

Finewinedude

2024 - Låter saker och ting vara osagt
Jag har kollat med importören och de skickar i orginallåda.
Men det tog ett tag innan hon fattade vad jag frågade. Först svarade hon att "nej de kom inte giftbox". Sen svarade hon "Vi har inga extra kartonger än de som vinerna kommer i tyvärr". Till sist fattade hon vad jag frågade om och svarade att "alla viner är levererade i kolli om 6 – obrutet." :D
Så då är det helt enkelt depåidioterna som är helt j*vla bakom flötet och PACKAR OM för att det ska vara Systembolagets kartonger med största sannolikhet....
 
Toppen