Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Tillfälligt sortiment 16 februari 2021

Bearman

a´lea iacta est iterum
Har lagt fram Lucien till frun så vi hon säger när hon kommer från BB :D

Du har varit gift lite kortare än mig tror jag (själv: 25+år).... Mitt tips är att hålla henne nöjd med de viner hon vill dricka från källaren och absolut hålla henne nästan oväntade från vad du vill att du vill skall finnas i källaren. Ibland kan man ta fram något som hon inte har någon aning att fanns, men det brukar inte vara något problem, oftast bara till din fördel... att berätta allt man köper och dricker ska man hålla för sig själv...
 

Sarco

Medlem
Gratulerar till tillökningen!

Jag lyckades masa mig iväg för att plocka upp en låda Taylors vintage 2018 idag och döm om min förvåning när den kom i papplåda!? Jag har lådor av både 16 och 17 och de är ju i trä. Är detta ett trick från importören (helt vit papplåda) eller har Taylor's verkligen släppt träet? Morr...
 

Wintermute

Medlem
Gratulerar till tillökningen!

Jag lyckades masa mig iväg för att plocka upp en låda Taylors vintage 2018 idag och döm om min förvåning när den kom i papplåda!? Jag har lådor av både 16 och 17 och de är ju i trä. Är detta ett trick från importören (helt vit papplåda) eller har Taylor's verkligen släppt träet? Morr...
Kaminmannen?
 

Martin F

Medlem
Vi har klantat till det-formuleringarna blir alltmer kreativa...

Screenshot_20210223-083718_Messenger.jpg
 
Toppen