Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Tillfälligt sortiment 20 oktober 2020

Robbes

Medlem
Jag ringde till mitt lokala bolag och bad dom lägga min beställning. Fick en sms-bekräftelse iaf. Får hålla tummarna att det gick igenom!
Ringde mitt lokala bolag och de vägrade att lägga en beställning via telefon, sån kanonservice från monopolet:mad:
 

Thirsty

Smygnykterist
IT kaoset synes vara hänförligt till släppet av en gin och Kiss rom... :D
20C86D6B-6F7C-4090-B33B-5E1D96382EA7.png
 

HerrDruva

Medlem
Köpte Trediberri 2016 på Winefinder igår för 289kr/fl
Jag blev lite förvånad över trycket på Trediberri idag. De tog slut snabbare än Massolino på mitt lokala bolag och då fanns det bra mycket mindre av Massolino. Dessutom som du säger, den finns på Winefinder och billigare också!
Får mig att undra om jag har missat något...
 

Skrutt

Medlem
Boucherottes gick nu äntligen att beställa. Fanns ingen reell anledning för mig att hetsa upp mig då den fortfarande har ett tresiffrigt antal kvar i saldot, men det visste jag inte kl 10.
 

rs14

Medlem
Helvetes vad frustrerande detta är. Verkar som det uppstod luckor där det gick att få igenom beställningar, luckor som varade i sekunder. Jag lyckades till slut få igenom en beställning på Massolino, Keller och Wittmann. Då var Trediberri's båda slut. Har dock ännu inte fått en bekräftelse så det sket sig nog ändå. Den brukar väl komma kort efteråt.
 
Fick bli 3st Malleolus dock via butik, har turen att jobba nära Sveavägen och att den butiken fick in just Malleolus som typ det ända röda från dagens TS av vad jag kunde se i butik
 

Victorious

Medlem
Blev bara ett gäng trediberri och massolino för att fylla på barolosektionen i källaren. Hade det inte vart en så dyr månad så hade det nog följt med lite malleolus, d’ampuis och musar
 

Boletus

Medlem
Hade ställt in mig på 2-3 Trediberri i morse men blev utan pga strulet. I vredesmod beställde jag 6 flaskor från Winefinder istället. Systembolaget uppmuntrar till överkonsumtion! Skämt åsido, om någon i Stockholm är intresserad av ett par flaskor kan ni skicka PM. Kommer säkert in fler på systemet om några dagar iofs.
 
Toppen