Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Tillfälligt sortiment 20 oktober 2020

Adamanko

Medlem
Knipser kommer nästa vecka. Beslöt mig för att av ekonomiska skäl hoppa Musar så det blev en av varje av Malleolus och Wittmann.
 

Oscaro

Medlem
När jag väl fick igenom min webbeställning var det mesta jag ville ha slut, men gick till närmaste bolag och fick tag på 3 massolino, 2 wittman och la in beställning för 2 meursault narvaux och några keller. Lite sur bara att man inte fick några Barolo Rocche
 

HerrDruva

Medlem
Admin får ta bort inlägget om det anses strida mot regler, (jag letade utan att finna) och jag ber i förväg om ursäkt i sådant fall.
Med vetskapen om att detta är ett rejält långskott undrar jag om någon blev utan Musar 2001 men istället lyckades köpa ett gäng Musar 1999 förra månaden och skulle vilja byta en?
 

J.Lidman

Medlem
Någon som vet om Chateau Musar 2001 blev helt slut eller om den kommer att trilla in igen? Saknar "Bevaka denna vara"-knappen på den nya systembolagetsidan, eller jag hittar den inte?
 

vintomas

Numera lågaktiv bloggare
Någon som vet om Chateau Musar 2001 blev helt slut eller om den kommer att trilla in igen? Saknar "Bevaka denna vara"-knappen på den nya systembolagetsidan, eller jag hittar den inte?
Kan inte låta bli att dela med mig av aktuell prissättning på Chateau Musar 2001 hos den brittiska mataffärskedjan Waitrose: £ 20,99, nedsatt från £ 27,99.

2001 är aktuell årgång av Musar i deras sortiment, och de kör just nu en av sina återkommande kampanjer där det under några dagar är 25% rabatt på alla viner över £5 om man köper minst 6 blandade flaskor. Waitrose är den mest "upscale" av de brittiska kedjorna (så ordinarie priser är inte alltid så billiga) och den med det bästa vinsortimentet. 2001 är heller ingen felskrivning, har sett dem på hyllorna och köpte en idag.

Observera dock att det gäller 14 dagars obligatorisk karantän för inresande från Sverige, infört från och med idag, för den som vill resa enbart i syfte att köpa billig Musar. ;)
 
Toppen