Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Tillfälligt sortiment 23 februari 2021

Mexikanaren

Medlem
Var förbi mitt bolag idag då jag såg att van volxem skulle finnas. Jag går till hyllorna för tillfälliga sortiment och det ekar tomt. Blir fundersam och tänker att 12 flaskor kan ju inte tagit slut på såhär kort tid, det finns trots allt andra viner som har stått där i över en månad. Frågar personalen och mycket riktigt, det finns flaskor, fast inte framplockad utan kvar på lagret. o_O
Fortfarande mer positivt än när det står att de har flaskor hemma men på ett eller annat sätt lyckats slarva bort dessa.
Minns speciellt när jag eftersökte Keller RR förra året och de stod att de hade 12st flaskor hemma, men inte en jäkel visste vart de fanns och gick inte heller att hitta så man ryckte bara på axlarna egentligen.
 

mackan92

Medlem
Fortfarande mer positivt än när det står att de har flaskor hemma men på ett eller annat sätt lyckats slarva bort dessa.
Minns speciellt när jag eftersökte Keller RR förra året och de stod att de hade 12st flaskor hemma, men inte en jäkel visste vart de fanns och gick inte heller att hitta så man ryckte bara på axlarna egentligen.
Ush vad tråkigt! Kände exakt samma sak igår när jag kom till Lidingö för Felton Road, stod det fanns 8 kvar när jag satte mig i bilen, 6 när jag var framme. Sen när jag kom in i butiken var det tomt i hyllorna och tänkte att jag hade gått bet men så kom det en snäll dam fram och fråga vad jag letade efter då jag såg smula förvirrad ut och vips trolla de fram ett sexpack!
 

Mexikanaren

Medlem
Ush vad tråkigt! Kände exakt samma sak igår när jag kom till Lidingö för Felton Road, stod det fanns 8 kvar när jag satte mig i bilen, 6 när jag var framme. Sen när jag kom in i butiken var det tomt i hyllorna och tänkte att jag hade gått bet men så kom det en snäll dam fram och fråga vad jag letade efter då jag såg smula förvirrad ut och vips trolla de fram ett sexpack!
Frågan är nästan vem som knallade ut därifrån med 2 lådor Keller RR och inte betalade för sig.
Har köpt viner förut (lådvis) där de bara körde alla som samma (López de Heredia Rioja Blanco Viña Gravonia och en låda López de Heredia Rioja Reserva Viña Bosconia som kördes som samma), ingenting man tänkte på då totalsumman stämde på snabb överslagsräkning men när man kommer hem efter en trip så märker man att det man köpte inte matchar kvittot.

Har köpt viner innan där man märkt när man kommer ut att det är helt fel på kvittot men inte alltid man kollar innan man åker iväg.
Så någon har väl 12 flaskor av Keller RR att roa sig med antar jag ;)
 
Last edited:
Toppen