Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Tillfälligt sortiment 26 maj 2023

thunberg

Flaskfantast
Administratör
Okey, ingen Kanonkop idag heller? Visar 0 st i websaldo för mig.
Var kan man se webbsaldot? Jag kan bara se att Kanonkop finns på PK-huset, Sickla och Gårda förutom enstaka flaskor runtom på andra ställen.
 

Ruotal

Medlem
Var kan man se webbsaldot? Jag kan bara se att Kanonkop finns på PK-huset, Sickla och Gårda förutom enstaka flaskor runtom på andra ställen.
Du ser det om du loggat in och går in under fliken handla online på tillfälliga släppets sida.

Nu finns saldo och köpet gick igenom.
 

GunnarW

Medlem
Systembolaget brukar ju ofta kvotera eftertraktade viner, medan minimiköp är något producenterna använder för att de inte vill skicka enstaka flaskor av beställningsvaror. Därför var det lite märkligt att konstatera att det inte gick att beställa tre flaskor Chateau La Lagune idag, utan man var tvungen att beställa fyra för att beställningen skulle gå igenom. Vid förfrågan hos SB-chatten så läser mänskan som ska svara inte vad jag skriver utan måste fråga om, för att sedan säga att hon ska ta det med IT-avdelningen... :rolleyes:
 

GunnarW

Medlem
För övrigt en riktigt bra, elegant Bordeaux i Margauxstil till ett kanonpris, borde ha tagit slut omgående, men finns faktiskt kvar med massor av flaskor (77) såhär trekvart efter släppet.
 
Toppen