Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Tryffelinfernot [Utbruten från middagstråden]

Bubblaren

Medlem
SV: Tryffelinfernot [Utbruten från middagstråden]

Segolas skrev:
Du cementerade tydligen "Vintjejs" fördomar om Söder/Kvarnen men eftersom du knappast skrev på www.fogu.se i det syftet så var det hennes inlägg jag replikerade på o det var därför jag citerade just hennes inlägg.

Jag tvivlar inte det minsta på att procenten sunkhak är betydligt högre på Söder än det är i tex Lärkstan och att dricksen runt Stureplan generellt är den bästa i landet.

Har under många år ägnat en å annan fredag åt "Sunkrundor" och det mest tätbebyggda området torde vara ikring Fridhemsplan, om det ska vara i innerstan vill säga för annars är Sumpan klar vinnare!
 

vintjej

Medlem
SV: Tryffelinfernot [Utbruten från middagstråden]

Segolas skrev:
Du cementerade tydligen "Vintjejs" fördomar om Söder/Kvarnen men eftersom du knappast skrev på www.fogu.se i det syftet så var det hennes inlägg jag replikerade på o det var därför jag citerade just hennes inlägg.

Jag tvivlar inte det minsta på att procenten sunkhak är betydligt högre på Söder än det är i tex Lärkstan och att dricksen runt Stureplan generellt är den bästa i landet.

Ja, det är väl ungefär mina fördomar.:D
Och dom står bara för mig, ingen skugga över Krug.
 

Elvis

Medlem
SV: Tryffelinfernot [Utbruten från middagstråden]

Segolas skrev:
Jag skulle tro att det går helt OK, det är lika svårraggat som på en finlandsbåt

Och Krug gick dit för att få god öl..... ;)
 

Segol

Medlem
SV: Tryffelinfernot [Utbruten från middagstråden]

Elvis skrev:
Och Krug gick dit för att få god öl..... ;)

Hahaha, den lilla detaljen är onekligen underhållande o det tänkte jag inte ens på.
Extra kul att den som faktiskt skrivit ett välskrivet inlägg med vettigt innehåll är den som blir hånad :)
 

Elvis

Medlem
SV: Tryffelinfernot [Utbruten från middagstråden]

Segolas skrev:
Extra kul att den som faktiskt skrivit ett välskrivet inlägg med vettigt innehåll är den som blir hånad :)

That's the story of his life. ;D
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Tryffelinfernot [Utbruten från middagstråden]

Elvis skrev:
Och Krug gick dit för att få god öl..... ;)

Vi talar om uteserveringen här, jag hoppas att ni har plockat upp den lilla detaljen. ;D
 

CH

Medlem
SV: Tryffelinfernot [Utbruten från middagstråden]

Krug skrev:
Vi talar om uteserveringen här, jag hoppas att ni har plockat upp den lilla detaljen. ;D

Mycket möjligt men som så ofta här så kan det ändras snabbt.
 
Toppen