Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Vackraste svenska kustregioner...

Vilka svenska kustregioner tilltalar dig lite extra?


  • Total voters
    26
Vet inte riktigt hur jag ska göra det. @Vino fino använder indelningen för båtsportskort. Sedan finns det andra varianter. Stockholms skärgård brukar definieras Arholma - Landsort. Men då måste andra indelningar ändras också
 
Trådskapare
D

Darth Angelus

Medlem
Bara tänkte nämna om hur jag röstat.

Bohuslän: Jag är själv från västra delen av Sverige. Kala klippor ger en extra skön känsla, vad mer behöver sägas?

Ångermanland: Detta är mer nyligen tillkommet, för mig. Jag var uppe i södra till mellersta Norrland i somras. Höga Kusten-området har haft en exceptionellt stor landhöjning (flera hundra meter), p.g.a. området har varit extra nedtryckt av inlandsisen, vilket ger en speciell och unik miljö. Verkligheten överträffade bilderna jag sett innan.

Själv bor jag i (norra) Halland, och även om sandstränderna i Halland kan vara fina, så tycker jag inte landskapet lever upp till ovanstående två.
 
Toppen