Välkommen till nya finewines.se

Diskussion i 'Nyheter och förändringar' startad av Anders Landström, 2 november 2013.

1. Anders Landström

Anders Landström Dricker mest, skriver lite.

Finns i min browser (kollat både som gäst och som medlem)
    Capture.PNG

2. perpro

perpro Medlem

Tack själv för allt engegemang som vi andra gratissurfar på, och tack alla andra medlemmar för allt ert vinkunnande. Om jag kan ställa upp med en redirect är det ju det minsta. Skål!

Anders Landström och hampus86 gillar detta.
  3. Crist(al)ian 77

Crist(al)ian 77 50 Shades of Grape

Läste detta underbara inlägg först nu. Första instinkten var att klicka "gilla" innan förnuftet segrade och det skrivna ordet återtog makten över lättjan som smygande infunnit sig sedan år 2013...

Hur ska ett "gilla" av ditt inlägg tolkas? En förolämpning eller en bekräftelse på det du sagt. Tänk om Platon svarat Sokrates med ett "gilla" istället...:p

4. Sonderlese

Sonderlese Medlem

Som en bra champagne har ditt svar mognat fram till fullkomlighet med krämig mousse och smöriga toner! :p

Omar Khayyam gillar detta.
  5. Silenos

Silenos Medlem

Hehe, här rotas det i gammalt bråte ser jag.

Visst är inlägget gubbigt, reaktionärt och allmänt vresigt. Men det är väl en position som i många frågor är fullt rimligt att inta, så varför inte. Principiellt håller nog inlägget än. Sen så var det ju det där med lättjan...

Jag personligen har en alldeles särskild förståelse för just den odygden, så mina egna gillanden av andras inlägg, skall inte tolkas på något annat sätt än att jag tyckte om posten. Det krävs inga frankfurtska högskolepoäng för att hitta narrativet. Jag väljer att tolka era diton på samma sätt. Det blir lättast så... (och lättjan grasserar åter igen, var tog raseriet vägen?!)

Omar Khayyam och Nyllet gillar detta.
  6. Emanuel

Emanuel - Ad astra per alas amforae

*Gilla*

Dela sidan