Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Välkommen till nya finewines.se

Trådskapare
A
Kul med uppdatering - keep up le good work!]

Sen skulle jag gärna se att årtal tillkommer till datumet längs ner i varje post, när gamla trådar bumpas blir man osäker på om det första inlägget är dagsfärskt eller ett par år gammalt ;)

Finns i min browser (kollat både som gäst och som medlem)
Capture.PNG
 

perpro

Medlem
Vill passa på att tacka ett antal medlemmar för deras hjälp med den nya plattformen

@perpro för stöd med SQL, PHP och 301-redirect. Ovärderligt !!
TACK. Vi kunde inte gjort det utan ert stöd.

Tack själv för allt engegemang som vi andra gratissurfar på, och tack alla andra medlemmar för allt ert vinkunnande. Om jag kan ställa upp med en redirect är det ju det minsta. Skål!
 

Crist(al)ian 77

50 Shades of Grape
Administratör
Tjusigt!

Dock så retar jag mig redan lite ohälsosamt mycket på den där fåniga tummen under inläggen. Håller man med om något, och tycker världen behöver veta det, ja då får man väl skriva en rad. Annars var det kanske inte så viktigt ändå. "Gilla"... så ohyggligt fånigt.
Läste detta underbara inlägg först nu. Första instinkten var att klicka "gilla" innan förnuftet segrade och det skrivna ordet återtog makten över lättjan som smygande infunnit sig sedan år 2013...

Hur ska ett "gilla" av ditt inlägg tolkas? En förolämpning eller en bekräftelse på det du sagt. Tänk om Platon svarat Sokrates med ett "gilla" istället...:p
 

Sonderlese

Medlem
Läste detta underbara inlägg först nu. Första instinkten var att klicka "gilla" innan förnuftet segrade och det skrivna ordet återtog makten över lättjan som smygande infunnit sig sedan år 2013...

Hur ska ett "gilla" av ditt inlägg tolkas? En förolämpning eller en bekräftelse på det du sagt. Tänk om Platon svarat Sokrates med ett "gilla" istället...:p
Som en bra champagne har ditt svar mognat fram till fullkomlighet med krämig mousse och smöriga toner! :p
 

Silenos

Medlem
Läste detta underbara inlägg först nu. Första instinkten var att klicka "gilla" innan förnuftet segrade och det skrivna ordet återtog makten över lättjan som smygande infunnit sig sedan år 2013...

Hur ska ett "gilla" av ditt inlägg tolkas? En förolämpning eller en bekräftelse på det du sagt. Tänk om Platon svarat Sokrates med ett "gilla" istället...:p

Hehe, här rotas det i gammalt bråte ser jag.

Visst är inlägget gubbigt, reaktionärt och allmänt vresigt. Men det är väl en position som i många frågor är fullt rimligt att inta, så varför inte. Principiellt håller nog inlägget än. Sen så var det ju det där med lättjan...

Jag personligen har en alldeles särskild förståelse för just den odygden, så mina egna gillanden av andras inlägg, skall inte tolkas på något annat sätt än att jag tyckte om posten. Det krävs inga frankfurtska högskolepoäng för att hitta narrativet. Jag väljer att tolka era diton på samma sätt. Det blir lättast så... (och lättjan grasserar åter igen, var tog raseriet vägen?!)
 

Emanuel

Instagram; Swedish Champagne Dude
Hehe, här rotas det i gammalt bråte ser jag.

Visst är inlägget gubbigt, reaktionärt och allmänt vresigt. Men det är väl en position som i många frågor är fullt rimligt att inta, så varför inte. Principiellt håller nog inlägget än. Sen så var det ju det där med lättjan...

Jag personligen har en alldeles särskild förståelse för just den odygden, så mina egna gillanden av andras inlägg, skall inte tolkas på något annat sätt än att jag tyckte om posten. Det krävs inga frankfurtska högskolepoäng för att hitta narrativet. Jag väljer att tolka era diton på samma sätt. Det blir lättast så... (och lättjan grasserar åter igen, var tog raseriet vägen?!)
*Gilla*
 
Toppen