Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Var köpa sir Winston Churchill 2002

A

Ankan

Skulle vilja köpa Winston Churchill 2002 då det är min dotters födelseår för att korka upp när hon fyller 18. Har ni några tips på var jag kan köpa?
 

vintomas

Numera lågaktiv bloggare
Tycks finnas i lager hos rätt många brittiska handlare, om man kollar https://www.wine-searcher.com, till lägre pris än Envie de Champagne. Problemet är väl att lista ut vilka av dem som levererar till Sverige, och till någorlunda rimligt pris. Nicolls and Perks vet jag gör det, men de har bara enstaka flaskor kvar. Millesima (Frankrike) har också lägre pris än Envie, men jag har för mig att de tar väldigt mycket för frakt till Sverige.
 
Toppen