Förut när jag visste att jag kommer att flytta i framtiden (lång historia som jag helst inte vill dra här) samtidigt som det införskaffades en mängd glas så hade jag en tendens att spara lådorna.
Däremot nuförtiden när jag nyligen flyttat till en plats jag inte riktigt vill flytta från i första taget så har jag rent praktiskt kommit fram till att det inte är hållbart att spara alla lådor till vinglasen.
Bara faktumet att jag nu äger 22st Conterno glas innebär ju bara dessa ganska stort utrymme.
Sedan plussa även på dussinet Lehmann Grand Champagne, Zalto Universal, Sydonios l'Universel, Gabriel Golds osv så blir det snabbt enormt mycket utrymme.
Så kort och gott så är svaret nu att; nej jag sparar inte dessa lådor, och om något av det du nämner skulle bli aktuellt i framtiden så löser jag det då
(Som en sidonot kan jag även slänga in att om det är någon som är intresserad av dessa Conterno-lådor som nämnts (10st) så är det bara slänga ett PM så ska vi nog kunna lösa något, befinner mig på Skånska västkusten)