Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Vininferno, planeringstråden.

MD

Medlem
SV: Vininferno, planeringstråden.

Va fan! Hur sugen blir man inte på att ställa in lördagens middag och lämna frun ensam hemma när man ser den här tråden? Parmiddag VS Vininferno....
 

BraVin

Leverantör
SV: Vininferno, planeringstråden.

Kl 18 funkar bäst för mig också så låt oss hålla fast vid det denna gång.

Vilka bilder!
 

vintomas

Numera lågaktiv bloggare
SV: Vininferno, planeringstråden.

CH skrev:
Ok, bilderna avgjorde.
Om det fortfarande finns plats för mig så vill jag gärna vara med.

Och då har du ändå inte sett bilder på flaskorna... ;D
 

Jos

Medlem
SV: Vininferno, planeringstråden.

CH skrev:
Ok, bilderna avgjorde.
Om det fortfarande finns plats för mig så vill jag gärna vara med.


Jaha... Från 100g till knappa 89g... Tur att du alltid brukar ha grymma viner i alla fall ;)
 

Jos

Medlem
SV: Vininferno, planeringstråden.

MD skrev:
Va fan! Hur sugen blir man inte på att ställa in lördagens middag och lämna frun ensam hemma när man ser den här tråden? Parmiddag VS Vininferno....


Parmiddag med frun samma dag som ett vinferno, - hur tänkte du nu? Ni bor väl under samma tak? 8)
 

Keen

slan
SV: Vininferno, planeringstråden.

MD skrev:
Va fan! Hur sugen blir man inte på att ställa in lördagens middag och lämna frun ensam hemma när man ser den här tråden? Parmiddag VS Vininferno....


Du får väl gå ut och "köpa tidningen"
 

MD

Medlem
SV: Vininferno, planeringstråden.

Jos skrev:
Parmiddag med frun samma dag som ett vinferno, - hur tänkte du nu? Ni bor väl under samma tak? 8)

Det är såklart ett till par inblandat på middagen. Liten tröst får bli att även dom uppskattar ett gott vin... Men någon måste skicka lite MMS under kvällen så man vet exakt vad som missas.

Tyvärr hade jag missat detta helt, annars planerna kanske hade varit annorlunda. Next time!
 

CH

Medlem
SV: Vininferno, planeringstråden.

Jos skrev:
Jaha... Från 100g till knappa 89g... Tur att du alltid brukar ha grymma viner i alla fall ;)

Mina flaskor borde kompensera mer än väll men jag plockar med något från västkusten för att vara på den säkra sidan.
 

Sjödin

Joråsåatt...
SV: Vininferno, planeringstråden.

Vadfan... Nu tycker jag den här tråden börjar spåra ur fullständigt.

Själv ska jag vara på släktmiddag i västergötland. Dricka lite bib och kanske en tysk fulwhisky med svärfarsan. Känns ju lagom kul nu.

Men visst, ha så trevligt ni!! ;)
 

Jos

Medlem
SV: Vininferno, planeringstråden.

MD skrev:
Det är såklart ett till par inblandat på middagen. Liten tröst får bli att även dom uppskattar ett gott vin... Men någon måste skicka lite MMS under kvällen så man vet exakt vad som missas.

Tyvärr hade jag missat detta helt, annars planerna kanske hade varit annorlunda. Next time!

Det löser vi... ;)
 

Martin Berggren

Bad santa
Jos skrev:
Mitch, - när hänger du med på Vinferno egentligen? :)

Ojojoj denna hade Mitch verkligen velat vara med på. Hoppas hans ande kan vara närvarande ;)


Och glöm för allt i världen inte att live-feeda oss som sitter på läktaren!
 

Keen

slan
SV: Vininferno, planeringstråden.

Martin Berggren skrev:
Ojojoj denna hade Mitch verkligen velat vara med på. Hoppas hans ande kan vara närvarande ;)


Och glöm för allt i världen inte att live-feeda oss som sitter på läktaren!


Om vi har tur kanske Frank gör ett appearance
 

Jos

Medlem
SV: Vininferno, planeringstråden.

Keen skrev:
Om vi har tur kanske Frank gör ett appearance
Mycket möjligt, - han har en tendens att dyka upp när man... minst saknar honom ;)
 
SV: Vininferno, planeringstråden.

Jos skrev:
Mitch, - när hänger du med på Vinferno egentligen? :)

Keen skrev:
Avgå alla!


Martin Berggren skrev:
Ojojoj denna hade Mitch verkligen velat vara med på. Hoppas hans ande kan vara närvarande ;)


Och glöm för allt i världen inte att live-feeda oss som sitter på läktaren!



Keen skrev:
Om vi har tur kanske Frank gör ett appearance

Jos skrev:
Mycket möjligt, - han har en tendens att dyka upp när man... minst saknar honom ;)

Admin pekar på planeringstrådens syfte

http://www.finewines.se/ovrigt/vininfer ... 6/#msg7536
 
Toppen