Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Vininferno, planeringstråden.

Keen

slan
SV: Vininferno, planeringstråden.

Har Admin PMS?


Hoppas ni får trevligt. Jag tröstdricker Ch le Gay 99 och Marie Courtin Eloquence 07 bdb innan jag ska iväg till ölens förlorade land, Söder.
 

KockJohan

Cioccolato Catering
Leverantör
SV: Vininferno, planeringstråden.

Tänkte Uppa för en ny samman-träff då jag hört från flera från forumet att intresset ska finnas.
Förslagsvis kan något datum i januari eller februari tänkas?

Kan ju starta med en lista på intresserade och där utifrån börja planera tid&plats?
Vinferno no1 2013 intresselistan:
Johan1279
 
SV: Vininferno, planeringstråden.

perpro skrev:
Jag kommer inte komma till Stockholm i varje fall. Kan vi inte planera en till Gbg också? :)

Absolut, vininfernot är ju drivet av oss på forumet. Om någon har lust och tid att dra igång ett event i GBG så finns det ju gptt om medlemmar där också samt vissa av oss som kan "pendla"
 

Jens

Medlem
SV: Vininferno, planeringstråden.

om jobbet tillåter kommer jag gärna! återkommer när datum är satt/diskuteras.
 

vintomas

Numera lågaktiv bloggare
SV: Vininferno, planeringstråden.

Jag tror på ett liv efter jul, så jag är på (i Stockholm).
Om göteborgarna vill köra samtidigt så kan vi ju utbyta flaskbilder i realtid se vilka som får roligast... ;)
 

KockJohan

Cioccolato Catering
Leverantör
SV: Vininferno, planeringstråden.

Vet inte om min matte är rätt nu (rätta mig då gärna?)
Men fyra stycken i sthlm och tre stycken i gbg. Att ha två vinfernon på samma dag och byta bilder som tomas säger kan bli en bra idé bara ett par till anmäler sig :) ?
 
Toppen