Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Vinquizz

weezer

Medlem
SV: Vinquizz

Yepp :).

q.JPG
 
Trådskapare
Jimmy Forsman

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Vinquizz

Då det var lite väl många frågetecken i mitt svar så låter jag unge herr K ställa frågan!
 
Trådskapare
Jimmy Forsman

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Vinquizz

Jag tycker att det ser ut som Bolly, men jag har säkert fel... Jag känner inte igen bokstavskombinationen på faten.
 

Elvis

Medlem
SV: Vinquizz

Kul med bildfrågor. Jag menar, "gissa vad som är på bilden" innebär att även jag kan ha rätt någon gång. Kan CH så kan jag! ;)
 

anders

Medlem
SV: Vinquizz

Det där är en FX Pichler Unendlich (Riesling) det. Om jag inte missminner mig är etiketten tagen från någon föreställning av Trollflöjten. Vad vi ser är Nattens drottning.
 
SV: Vinquizz

anders skrev:
Det där är en FX Pichler Unendlich (Riesling) det. Om jag inte missminner mig är etiketten tagen från någon föreställning av Trollflöjten. Vad vi ser är Nattens drottning.

Anders
Du lever verkligen upp till din nivå på forumet ;D ;D
 

anders

Medlem
SV: Vinquizz

shorepower skrev:
Anders
Du lever verkligen upp till din nivå på forumet ;D ;D

Ja, va fan, om man har skrivit över 1600 inlägg måste det rent statistiskt någon gång komma något vettigt. ;D
 
Trådskapare
Jimmy Forsman

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Vinquizz

Eller så beror det på att han hade med exakt samma flaska på förra infernot. ;)
 

CH

Medlem
SV: Vinquizz

Jag hade blivit väldigt besviken om du inte visste svaret anders.

Du tar nästa fråga
 
Toppen