Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Vinquizz

  • Träslag, verktyg och stolar (hint producent, några av de bättre vinerna har till och med ett stolsmotiv på etiketten, som är lite producentens symbol)
  • Tvillingbror av stål (hint stålmannen, vad heter han, vad skulle hans vinmakande bror kunna heta med lite fantasi?)
  • Rovdjur och överlevnadskonstnärer (hint viner, men bara de enklaste av producenten, de bästa vinerna har helt andra namn, ibland till och med ätbara)
  • Nobody puts a frenchman in the corner (hint region)
Glöm inte heller att det är en producent som efterfrågas, inte ett vin.
Äntligen fick jag fatt i en ledtråd som jag lyckades härleda till något ;)
Boekenhoutskloof

Stålmannens elaka tvilling heter Bizarro. Hur fick man in det? Måste säga att jag var helt lost här
 

Mattias Schyberg

Administratör
Ny fråga: Vem är mannen och vilket vin förknippas han med?
image.jpg
 
Toppen