Deprecated: Use of "parent" in callables is deprecated in /www/webvol44/le/6vbqwak4dlpmvqx/finewines.se/public_html/src/vendor/league/flysystem-eventable-filesystem/src/EventableFilesystem.php on line 431
Deprecated: Use of "parent" in callables is deprecated in /www/webvol44/le/6vbqwak4dlpmvqx/finewines.se/public_html/src/vendor/league/flysystem-eventable-filesystem/src/EventableFilesystem.php on line 431
finewines.se
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!
Flyttar frågan till rätt tråd.
Jag lyckades klicka hem en Cristal 2009 magnum idag. Är det värt att hämta ut den med tanke på att priset kändes ganska likt "övriga världen". Hur är den årgången i dryckesväg?
Hade jag inte fått tilldelning så hade jag inte behövt ställa frågan
Det ligger någonting magiskt över webbsläppen oh ibland blir man förblindad av sporten att klicka (även om jag älskar drycken).
Sen smyger sig verkligheten på, och man inser att flaskan kostar 4395:-, vilket man kan få väldigt mycket annat gott för.
Vi är alla olika. Har jag beställt något så står jag för det.
Priset var ju känt redan igår och tycker nog att det vore rimligt att du hade ställt dig själv den här frågan före ditt klick!
Flyttar frågan till rätt tråd.
Jag lyckades klicka hem en Cristal 2009 magnum idag. Är det värt att hämta ut den med tanke på att priset kändes ganska likt "övriga världen". Hur är den årgången i dryckesväg?
Jag har fått för mig att 2009 är mer av en restaurangårgång än de "stora" årgångarna. Så tillvida kommer den att mogna snabbare, men kanske inte nå samma höjder. Det kan å andra sidan vara så att formatet motverkar det, så: köp!
Cristal magnum är ett av vinerna som du alltid kan sälja Beror ju helt på vad du har för övrigt. Inget av de större årgångarna men tiden lär visa. Om du vill chansa så är det lite av en riskfri chansning.
Köpte lite 09or av andra viner, endast magnum. Visar sig årgången blomma ut så är det en bra storlek, om inte så kan man alltid avyttra dem.
Jag har fått för mig att 2009 är mer av en restaurangårgång än de "stora" årgångarna. Så tillvida kommer den att mogna snabbare, men kanske inte nå samma höjder. Det kan å andra sidan vara så att formatet motverkar det, så: köp!
Cristal magnum är ett av vinerna som du alltid kan sälja Beror ju helt på vad du har för övrigt. Inget av de större årgångarna men tiden lär visa. Om du vill chansa så är det lite av en riskfri chansning.
Köpte lite 09or av andra viner, endast magnum. Visar sig årgången blomma ut så är det en bra storlek, om inte så kan man alltid avyttra dem.
Det låter trevligt. Inte då värt att lägga på en peng och köpa en äldre årgång? Denna, speciellt på magnum, torde vara ganska långt ifrån att visa sig från din rätta sida.
Det låter trevligt. Inte då värt att lägga på en peng och köpa en äldre årgång? Denna, speciellt på magnum, torde vara ganska långt ifrån att visa sig från din rätta sida.