Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Webblansering 11 april 2019

Finewinedude

2024 - Låter saker och ting vara osagt
Hur går det för dig med det? Försöker samma sak, fast kan inte riktigt få samma entusiasm från hennes sida alla gånger.
Det börjar lossna! Efter lite SWC, DP08, och Thienot Cuvee 08 så börjar det lossna. Fått spendera lite över budget senaste månaderna så det är ju ett plus haha:D
 
Det blir väl inte så billigt ändå:D
Nog för att en del har betydligt större budget än andra. Behöver ju inte vara så allt för dyrt för att det ska vara intressant eller roligt.

Nej, men det blir väl så dyrt som budgeten tillåter. Det är iallafall min erfarenhet. Man lägger en stor del av de pengar man har på sitt intresse.
 
Och så var det bara 11 kvar i Sverige av Georg Breuer Berg Schlossberg Riesling magnum. Min flaska upphörde att existera då trucken körde in i hyllorna på det lokala Systembolaget.
 
Last edited:

Dovberg

Medlem
Och så var det bara 11 kvar i Sverige av Georg Breuer Berg Schlossberg Riesling magnum. Min flaska upphörde att existera då trucken körde in i hyllorna på det lokala Systembolaget.

Skulle bli fullkomligt tokig om min årgångsföljd av Schlossberg magnum bröts pga dålig hantering av Systembolaget. Riktigt tråkigt att höra!
 

jrick

Medlem
Och så var det bara 11 kvar i Sverige av Georg Breuer Berg Schlossberg Riesling magnum. Min flaska upphörde att existera då trucken körde in i hyllorna på det lokala Systembolaget.
Men världens bästa servicebolag gjorde då allt för att försöka få köpa in en ersättningsflaska till dig? (Skojade)
 
Toppen