Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Webblansering 12 augusti 2021

Robbes

Medlem
det buggade sjukt mkt, knappen blev ej tryckbar, saldon räknades ej ned, det stod att jag bokat 3 Riesling som jag ej gjort m.m.
 

Mexikanaren

Medlem
Själv får jag säga att jag är hyfsat nöjd med dagens resultat ändå, trots att det verkar ha varit problem på SB's sida.
upload_2021-8-12_10-6-24.png
 

IsKr

Medlem
Har aldrig sett att sidan uppdateras själv, jag har hitintills alltid fått uppdatera sidan själv. Lyckades få en bokning på Von Winning Langenmorgen Deidesheimer Riesling.
 

MartinBz

Medlem
det buggade sjukt mkt, knappen blev ej tryckbar, saldon räknades ej ned, det stod att jag bokat 3 Riesling som jag ej gjort m.m.
Kan bara instämma! Försökte få hem några von Winnings, men hamnade bara i kö. Tröstköpte en Il Frappato på magnum istället :(
 

FredrikC

Medlem
Tre pers försökte få tag i Winston men det är alltid omöjligt med dessa släpp. Köplats på allt så det är bara att glömma återigen. Så jävla tråkigt.
 

Martin F

Medlem
Har aldrig sett att sidan uppdateras själv, jag har hitintills alltid fått uppdatera sidan själv. Lyckades få en bokning på Von Winning Langenmorgen Deidesheimer Riesling.
Webbsläpp uppdateras annars alltid av sig själv medan de vanliga tillfälliga får man uppdatera manuellt.
 

Maran

Medlem
Tre pers försökte få tag i Winston men det är alltid omöjligt med dessa släpp. Köplats på allt så det är bara att glömma återigen. Så jävla tråkigt.
Så märkligt, dom senaste webbsläppen där väldigt gärna vill ha något speciellt så har jag suttit med bästa uppkoppling osv, resultat noll flaskor. I dag hade jag inte möjlighet till det men ville gärna ha Winston, satt med mobilen och lyckades få en flaska.. lotto!
 

JensN

Medlem
Ni som är proffs här. Varför var det sånt tryck på Sir Winston. Den verkar ju gå att beställa på internationella siter till samma eller ev lägre pris?
 

BallyJ

Medlem
Ni som är proffs här. Varför var det sånt tryck på Sir Winston. Den verkar ju gå att beställa på internationella siter till samma eller ev lägre pris?
Tror svaret är väldigt enkelt, dels finns det många(fortfarande) i Sverige som inte förstår att man kan beställa vin från andra länder, och samtidig är det väl mycket värt att veta att flaskorna har lagrats hos producenten i perfekta förhållanden. Generell hype och att folk har väldigt mycket pengar att spendera just nu iom covid-19 restriktioner är nog också en del av förklaringen.

Bör tillägga att jag inte är proffs men kände mig ändå manad att svara:)
 

buteljen

Medlem
Ni som är proffs här. Varför var det sånt tryck på Sir Winston. Den verkar ju gå att beställa på internationella siter till samma eller ev lägre pris?
Var hittar du 2002 på internationella siter till samma/lägre pris? Det dyker inte upp några på Winesearcher i allafall
 
Toppen