Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Webblansering 15 mars 2018

Karl

Medlem
Det är något märkligt som hänt. Efter att jag klickat så står det och snurrar i någon sorts boll på klick-rutan. Omöjligt att få något. Likadant för er?
 

Skrutt

Medlem
Toktryckning gav en köplats på Accomassos barolo, dvs. ingenting. Som jag kämpat för att kunna sitta vid datorn kl 10 var jag värd ett bättre öde. Tyskland-Sverige, asså...!

Jag fick också evighetshjulet efter tryckning men efter någon sekund kom det fördömda kömeddelandet upp.
 

Karl

Medlem
Jag antar att du måste bo i Stockholm för att tjäna någon millisekund för att få något numera.
 
Trots tidigare kommentarer ville jag ha en Flor de Pingus. Satt på jobbet framför datorn fem i 10, gick bort för att hämta en kaffe, fastnade i filmsnack med en kollega i 20 minuter och glömde bort tiden :eek:
Kvart över 10 går jag in på bokningssidan, fanns ju ändå 360 flaskor totalt så nån borde väl vara kvar. Ser att det finns EN flaska kvar, börjar paniktrycka på boka-knappen men inser att jag inte är inloggad. Kastar mig på inloggningsknappen och lyckas boka sista flaskan trots allt.

Slutet gott, allting gott :D
 

jrick

Medlem
Hade tänkt försöka på accomasso, men glömde :|
Det gör inget, utfallt blev antagligen detsamma. Systembolaget hade lagt in en fördröjning på alla som satt utanför huset och klickade, personalen var ju själva sugna på Accomasso. OK kan vara så att jag hittade på denna konspiration men det kan ju vara sant eller hur? Första gången som det står och snurrar nån jävla tänkarboll efter att man klickat på en grön knapp. o_O
 

Keen

slan
Det gör inget, utfallt blev antagligen detsamma. Systembolaget hade lagt in en fördröjning på alla som satt utanför huset och klickade, personalen var ju själva sugna på Accomasso. OK kan vara så att jag hittade på denna konspiration men det kan ju vara sant eller hur? Första gången som det står och snurrar nån jävla tänkarboll efter att man klickat på en grön knapp. o_O


Ej omöjligt. Hela hemsidan lär krascha nästa vecka när DRC släpps...
 

Silex

Medlem
Snurrande evighetshjul utan någon vinst på Accomasso. Första gången jag stöter på att det blir så - verkar som de ändrat något i mjukvaran? Nåja, det kommer alltid fler flaskor man vill ha...
 

Kostjan

Mot bättre vetande
Hade tänkt trycka hem någon Pichon Lalande, men den blev borttagen av någon anledning. Så där sparade man lite pengar.
 
Hur lyckades du med det?
Bor du i Stockholm?
Mvh
Bara tur skulle jag säga, bokade Accomasso först och sedan Magman fick också en snurrande boll då men lyckades få en flaska ändå.
Tryckte lika intensivt som när Giovanni Canonica släpptes med då var det jag som drog nitlotten.
 
Toppen