Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Webblansering 16 februari 2023

FredrikC

Medlem
Problemet med "släpp i butik" är ju dock att de lär hamna i 8st olika Sthlms-butiker samt Hansa i Malmö och Gårda i Götet.
Vilket innebär att de flesta av oss (inklusive mig själv) skulle gå från liten chans att få en flaska, till absolut 0 chans att få en
Ja perfekt är det inte men idag fuskar folk till dig flaskorna vilket inte är okej.
 

FredrikC

Medlem
Du kan väl lika gärna ha bulvaner i en fysisk kö som i ett släpp on-line?
Eller vad menar du med fusk?
Vad är det för fusk som avses?
Jaha ni tror att jag menar att man har andra som provar att klicka. Nej nej. Folk använder program på datorn som gör så du klickar på knappen extremt fort.

Därav att jag blir lack när man som jag inte kan sånna program försöker få till ett köp på hederligt sätt.
 

buteljen

Medlem
Jaha ni tror att jag menar att man har andra som provar att klicka. Nej nej. Folk använder program på datorn som gör så du klickar på knappen extremt fort.

Därav att jag blir lack när man som jag inte kan sånna program försöker få till ett köp på hederligt sätt.
Känner du någon som kör något sådant program? Eller hur vet du att det används?
 

Kaptenen

Medlem
Jaha ni tror att jag menar att man har andra som provar att klicka. Nej nej. Folk använder program på datorn som gör så du klickar på knappen extremt fort.

Därav att jag blir lack när man som jag inte kan sånna program försöker få till ett köp på hederligt sätt.
Om sådana program finns och sådana program används kan man alltid diskutera ifall det ska benämnas som "fusk" eller "konkurrensfördel". Det mesta tenderar bli en materialsport till slut. Själv skulle jag inte orka inhandla, installera och lära mig programmet för tjäna några kronor på Systembolagets släpp.
 

FredrikC

Medlem
Jag kör alltid mobilen på jobbet, renderade i 2 Skurfberg och 1 Skerpioen i Sadie släppet. Så är väldigt tveksam till att det går o fuska sig till flaskor.
Hur många av de riktigt populära har du provat klicka hem? Typ Cristal 08 när den kom, Sassicaia, magnum flaskor, dyra rödviner? Viner för 500kr är inte intressant för dem som säljer vidare det.

Känner du någon som kör något sådant program? Eller hur vet du att det används?
Jag har beskrivit problemet för personer som jobbar inom it och de har förklarat hur enkelt de kan ordna det. Men jag vill inte ha sånt då jag tycker det är fusk. Därav mitt användande av ordet fusk.

Ja hellre 30 mil enkel väg och köa, än nätet. Eller?
Har man 30 mil till närmsta stora bolag är det en helt annan pilsner såklart. Men det ger dig fortfarande större chans att få en exklusiv flaska än det är nu. Vi kan väll se den 16e hur många som får loss flera lådor krug här på forumet(skrattande smiley eftersom de fortfarande inte fungerar i Firefox på Android)
 
Hur många av de riktigt populära har du provat klicka hem? Typ Cristal 08 när den kom, Sassicaia, magnum flaskor, dyra rödviner? Viner för 500kr är inte intressant för dem som säljer vidare det.


Jag har beskrivit problemet för personer som jobbar inom it och de har förklarat hur enkelt de kan ordna det. Men jag vill inte ha sånt då jag tycker det är fusk. Därav mitt användande av ordet fusk.


Har man 30 mil till närmsta stora bolag är det en helt annan pilsner såklart. Men det ger dig fortfarande större chans att få en exklusiv flaska än det är nu. Vi kan väll se den 16e hur många som får loss flera lådor krug här på forumet(skrattande smiley eftersom de fortfarande inte fungerar i Firefox på Android)
Krug CdM -04 bl.a
 
Hur många av de riktigt populära har du provat klicka hem? Typ Cristal 08 när den kom, Sassicaia, magnum flaskor, dyra rödviner? Viner för 500kr är inte intressant för dem som säljer vidare det.


Jag har beskrivit problemet för personer som jobbar inom it och de har förklarat hur enkelt de kan ordna det. Men jag vill inte ha sånt då jag tycker det är fusk. Därav mitt användande av ordet fusk.


Har man 30 mil till närmsta stora bolag är det en helt annan pilsner såklart. Men det ger dig fortfarande större chans att få en exklusiv flaska än det är nu. Vi kan väll se den 16e hur många som får loss flera lådor krug här på forumet(skrattande smiley eftersom de fortfarande inte fungerar i Firefox på Android)
Lyckats med Raveneau ett par gånger men de ligger ju runt 5-700 så är ju inte intressanta…
 

buteljen

Medlem
Hur många av de riktigt populära har du provat klicka hem? Typ Cristal 08 när den kom, Sassicaia, magnum flaskor, dyra rödviner? Viner för 500kr är inte intressant för dem som säljer vidare det.
Cristal 08 fick jag två lådor av, fick en hel del av Jados toppviner nu på senaste som släpptes som hade väldigt få flaskor, fick två VVF 08, fick champagne Charlie (via bulvan), Chave flera gånger, Meursault Coche etc etc.
 

FredrikC

Medlem
Cristal 08 fick jag två lådor av, fick en hel del av Jados toppviner nu på senaste som släpptes som hade väldigt få flaskor, fick två VVF 08, fick champagne Charlie (via bulvan), Chave flera gånger, Meursault Coche etc etc.
Det släppet jag och några försöka få Cristal var helt omöjligt med ens några få flaskor så bra jobbat med 12 st..
Hur du kan få två VVF 08 är också riktigt bra jobbat när jag och många där till inte ens fick en. Sålt båda på Bukowskis redan?
 

buteljen

Medlem
Jag har beskrivit problemet för personer som jobbar inom it och de har förklarat hur enkelt de kan ordna det. Men jag vill inte ha sånt då jag tycker det är fusk. Därav mitt användande av ordet fusk.
Men i vetenskapens tjänst ... kan du inte be dem snickra ihop ett script och testa om det funkar? Är det så enkelt så borde det ju inte ta så mycket tid. Sen kan du ju bara låta bli att använda det när du testat och sett om det funkar!!! Annars kanske jag kan få kontaktuppgifterna till dem så kan jag ta dialogen :D
 

m3lk3r

Medlem
Men i vetenskapens tjänst ... kan du inte be dem snickra ihop ett script och testa om det funkar? Är det så enkelt så borde det ju inte ta så mycket tid. Sen kan du ju bara låta bli att använda det när du testat och sett om det funkar!!! Annars kanske jag kan få kontaktuppgifterna till dem så kan jag ta dialogen :D
Borde vara liknande script som alla andra klickbottar man kan köpa för några tusenlappar
 
Toppen