Finewinedude
2024 - Låter saker och ting vara osagt
GirigtNej, vi var tre som klickade och blev ok utfall med 2 st bokningar av varje och 1 köplats av varje.
Jag ville verkligen ha 3 av varje.
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
GirigtNej, vi var tre som klickade och blev ok utfall med 2 st bokningar av varje och 1 köplats av varje.
Jag ville verkligen ha 3 av varje.
Mmm...men Grand Cru Bourgonge är ett av mina köpfokus i år.GirigtMen grattis! Jag drack 2015 Clos De Vougeot och satan vilken Pinot! Så jag är sjuk nöjd att jag fick 1. Skall dock läggas klart längre än 2015 men den var redo och levererade något otroligt.
Ett av mina också. Hade hoppats på att fylla på en Richebourg också men men.Mmm...men Grand Cru Bourgonge är ett av mina köpfokus i år.
Hade också kunnat tänka mig Richebourg, men kändes som en utopi när det endast var 3 st som såldes.Ett av mina också. Hade hoppats på att fylla på en Richebourg också men men.
Får se om min köplats ger något om 2 månaderHade också kunnat tänka mig Richebourg, men kändes som en utopi när det endast var 3 st som såldes.
Bra jobbat, jag var helt chanslös. Några tips?Dina bokningar
Domaine Anne Gros
Clos de Vougeot Grand Cru Le Grand Maupertui
Varunr: 92051
Flaska (750 ml)
1 799,00 kr/st
1 st 1 799,00 kr
Pant 0,00 kr
Totalt 1 799,00 kr
Dina köplatser
Domaine Anne Gros
Echezeaux Grand Cru Les Loachausses
Varunr: 91270
Flaska (750 ml)
1 599,00 kr/st
1 st 1 599,00 kr
Domaine Anne Gros
Chambolle-Musigny La Combe d'Orveau
Varunr: 91217
Flaska (750 ml)
849,00 kr/st
1 st 849,00 kr
Domaine Anne Gros
Richebourg Grand Cru
Varunr: 92067
Flaska (750 ml)
4 199,00 kr/st
1 st 4 199,00 kr
Helt okej ändå för att klicka själv.
Gissar delvis på att han använde både dator och mobil och "klickade" med båda händerna.Bra jobbat, jag var helt chanslös. Några tips?
Samma här... Dock fel tråd...Jag slog till på ett par flaskor Marc Morey Chassagne-Montrachet en Virondot 1er cru. Fått fina omdömen och är inte dyrt för att vara en C-M 1er cru.
Körde på samma, i lugn och roJag slog till på ett par flaskor Marc Morey Chassagne-Montrachet en Virondot 1er cru. Fått fina omdömen och är inte dyrt för att vara en C-M 1er cru.
Som Mexikanaren säger. Både mobil och dator då man kan vara inloggad på båda. Börja med att klicka på de med minst antal.Bra jobbat, jag var helt chanslös. Några tips?
Samma här efter inte hunnit sondera dagens släpp så av slump drack jag 2017 på Vingården i Stockholm igår och var ett helt fantastiskt vin. sökte upp vinet efteråt och glad som jag vart fanns och finns det fortfarande möjlighet att beställa!Jag slog till på ett par flaskor Marc Morey Chassagne-Montrachet en Virondot 1er cru. Fått fina omdömen och är inte dyrt för att vara en C-M 1er cru.
Fel tråd hur? Den släpptes ju igår på webbsläppet dvs den 19 augusti?Samma här... Dock fel tråd...![]()
Her også! Kanskje det kom inn fler flasker?Ngn som ångrade sig, så det blev en fl La Combe d'Orveau![]()
Finns 5 st tillgängliga online nu:https://www.systembolaget.se/produkt/vin/domaine-anne-gros-9121701/Känns som de kanske lyckades fixa fram några ytterligare flaskor![]()
Verkar redan ha gått åtFinns 5 st tillgängliga online nu:https://www.systembolaget.se/produkt/vin/domaine-anne-gros-9121701/