Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Webblansering 25 februari 2021

Deek

Medlem
Verkar som SB inte uppdaterat antalet flaskor man kan boka för några av vinerna, bland annat Comtes och Nervi, i applikationen. Texten är uppdaterad men inte fältet där man väljer flaskantal. Så det blir en flaska per person då, Lär inte bli några ändringar. Verkar också som ett antal viner inte ännu levererats till SB, vissa av Felton Road och Aldo Conterno.
Comtes kan man välja 2 av på hemsidan
 

MarkusJ

Medlem
Hade egentligen tänkt beställda fler från PdB men såg att dom var slut häromdagen så fick plocka två här istället. Sen blev jag lite nyfiken på den vita Riojan, så fick bli en Mirando Al Sur också.
 

Johpe

Medlem
CdC bokningen gick åt skogen för mig då hemsidan visade sig inte fungera i Chrome för mig(!) aldrig varit med om ngt liknande. Kunde välja "2" i drop-downen men sen gick det fortfarande inte klicka på knappen (knappen var grön men gick inte klicka på oavsett hur jag refreshade eller loggade ut o in igen). Testade sen i Microsoft Edge browsern istället och då gick det klicka på knappen, men då var det för sent... suck!
 

Sebran

Medlem
CdC bokningen gick åt skogen för mig då hemsidan visade sig inte fungera i Chrome för mig(!) aldrig varit med om ngt liknande. Kunde välja "2" i drop-downen men sen gick det fortfarande inte klicka på knappen (knappen var grön men gick inte klicka på oavsett hur jag refreshade eller loggade ut o in igen). Testade sen i Microsoft Edge browsern istället och då gick det klicka på knappen, men då var det för sent... suck!

Samma fel för mig, aldrig hänt förut. Viktigt att meddela systemet så att de åtgärdar felet för framtida släpp.
 

stevie22002

Medlem
CdC bokningen gick åt skogen för mig då hemsidan visade sig inte fungera i Chrome för mig(!) aldrig varit med om ngt liknande. Kunde välja "2" i drop-downen men sen gick det fortfarande inte klicka på knappen (knappen var grön men gick inte klicka på oavsett hur jag refreshade eller loggade ut o in igen). Testade sen i Microsoft Edge browsern istället och då gick det klicka på knappen, men då var det för sent... suck!

Ajaj, lider med dej...
Men, du kan fortfarande köpa från utlandet. Finns kvar på flera ställen! :)
 

Ejdern

Medlem
CdC bokningen gick åt skogen för mig då hemsidan visade sig inte fungera i Chrome för mig(!) aldrig varit med om ngt liknande. Kunde välja "2" i drop-downen men sen gick det fortfarande inte klicka på knappen (knappen var grön men gick inte klicka på oavsett hur jag refreshade eller loggade ut o in igen). Testade sen i Microsoft Edge browsern istället och då gick det klicka på knappen, men då var det för sent... suck!
Hade samma problem för mig blev tokig, och innan man hann testa en annan webbläsare var de slut. :vägg::vägg::vägg::vägg:
 
Last edited:

AdamW

Medlem
Blev en flaska var av FR block 3 och 5 samt två flaskor av block 6. Och en CdC. Man får helt klart vara nöjd med resultatet, särskilt med tanke på en stukad tumme dessutom!
 

Deek

Medlem
Sitter med Safari och det laggade till rätt rejält kl10 sen var det nere på 400 flaskor och när väl gick igenom så var ytterligare 100 flaskor borta.
 

flambadou

Medlem
Upplevde också lagget idag! Klickade på FR block 5, spinnern höll på ett bra tag medan saldot tickade ner – och när den var klar så hamnade jag på köplats... Aja. Blev iaf CdC.
 

AdamW

Medlem
Värdelöst! :(

Efter mitt misslyckande med att knipa någon Raveneau trots blixtsnabbt tryckande körde jag på iPhonen idag. Funkade ju uppenbarligen bra...

Beklagar. Misslyckades med Raveneau sist också då en kollega ringde mig på mobilen prick kl 10... den här gången var mobilen i flight mode och padden användes istället.
 

Jos

Medlem
Hahaha... Jag vill inte ens tala om Raveneau egentligen. Jag har missat det 3 år i rad av ren klantighet :neej:
 

MagnusH70

Medlem
CdC bokningen gick åt skogen för mig då hemsidan visade sig inte fungera i Chrome för mig(!) aldrig varit med om ngt liknande. Kunde välja "2" i drop-downen men sen gick det fortfarande inte klicka på knappen (knappen var grön men gick inte klicka på oavsett hur jag refreshade eller loggade ut o in igen). Testade sen i Microsoft Edge browsern istället och då gick det klicka på knappen, men då var det för sent... suck!
Inga problem för mig med Chrome.
 
Toppen