Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Webblansering 26 januari 2023

Dovberg

Medlem
Intressant att det bara var en här som klickade hem Palladius. Inget intresse för vinet eller gick den fortare än de andra? Det kom ju ändå 120 flaskor.
 
Last edited:
Trådskapare
Mexikanaren

Mexikanaren

Medlem
Intressant att det bara var en här som klickade hem Palladius. Inget intresse för vinet eller gick den fortare än de andra? Det kom ju ändå 120 flaskor.
För min del så var det mest pga det praktiska.
Många intressanta Sadie viner ligger jämte varandra längre ned i listan och Palladius låg lite för sig själv längre upp.

Så för att kunna klicka hem så många som möjligt så var det helt enkelt enklast att fokusera på de som var samlade i grupp
 
Trådskapare
Mexikanaren

Mexikanaren

Medlem
Ofattbar klickning. Jag löste 4 Skerpioen och 2 st Skurfberg.

I vilken ordning klickade du?
För att vara ärlig så siktade jag först och främst på Skurfberg.
Sedan efter detta så har jag faktiskt ingen aning då det gick lite för snabbt för att hänga med för skallen.

Var mest "lyser det fortfarande grönt? Ok klicka"
 
Trådskapare
Mexikanaren

Mexikanaren

Medlem
Ville även fråga om ens bokningar inte görs om till en beställning förrän på måndagen så som det var förr i tiden?

Med tanke på att de nu kräver att bokningen ska bekräftas senast 12 på torsdagen så borde det väl vara logiskt att man får en beställningsbekräftelse på fredagen (idag)?
 

Vingubben

Medlem
Ville även fråga om ens bokningar inte görs om till en beställning förrän på måndagen så som det var förr i tiden?

Med tanke på att de nu kräver att bokningen ska bekräftas senast 12 på torsdagen så borde det väl vara logiskt att man får en beställningsbekräftelse på fredagen (idag)?
Jag fick min bekräftelse från bolaget samma sekund som jag bekräftade min beställning.
 
Trådskapare
Mexikanaren

Mexikanaren

Medlem
Det fanns en liten text under bokningar angående detta. Frågan är dock om detta kommer ligga kvar eller ändras med tanke på att bokningen stänger så mycket tidigare nu.


1674904940298.png
 
Trådskapare
Mexikanaren

Mexikanaren

Medlem
Och här trodde jag att det nya systemet med webblanseringar skulle göra systemet effektivare och flödet enklare för Bolaget.
Dock ganska säker på att det här är det längsta jag fått vänta på att en beställning via en webblansering ska komma fram.

Har vanligtvis kommit fram på torsdagen och som senast på fredagen för mig förut. Men nu när fredagen har kommit och gått så kan man ju undra vad det är som händer.
Kommer givetvis att dyka upp för eller senare men effektivt är det ju däremot inte.

Och som en fotnot så finns det flaskor av Treinspoor kvar i webb-lagret, 21 flaskor så först till kvarn!
 

Dovberg

Medlem
Och här trodde jag att det nya systemet med webblanseringar skulle göra systemet effektivare och flödet enklare för Bolaget.
Dock ganska säker på att det här är det längsta jag fått vänta på att en beställning via en webblansering ska komma fram.

Har vanligtvis kommit fram på torsdagen och som senast på fredagen för mig förut. Men nu när fredagen har kommit och gått så kan man ju undra vad det är som händer.
Kommer givetvis att dyka upp för eller senare men effektivt är det ju däremot inte.

Och som en fotnot så finns det flaskor av Treinspoor kvar i webb-lagret, 21 flaskor så först till kvarn!
Tack för det! Beställde genast en låda.
 
Och här trodde jag att det nya systemet med webblanseringar skulle göra systemet effektivare och flödet enklare för Bolaget.
Dock ganska säker på att det här är det längsta jag fått vänta på att en beställning via en webblansering ska komma fram.

Har vanligtvis kommit fram på torsdagen och som senast på fredagen för mig förut. Men nu när fredagen har kommit och gått så kan man ju undra vad det är som händer.
Kommer givetvis att dyka upp för eller senare men effektivt är det ju däremot inte.

Och som en fotnot så finns det flaskor av Treinspoor kvar i webb-lagret, 21 flaskor så först till kvarn!
Tack! Hann precis även om just Treinspoor inte stod högst på önskelistan från Sadie. Kan man tro att det är ickebekräftade innan 12 på släppdagen som släppts på nytt? Kanske är nya grejen att följa upp tätare på webbsläppen om folk missar deadline.
 
Toppen