Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Webblansering 8 april 2021

Wintermute

Medlem
Ingen som köper för att dricka längre ?
Trodde att man som vinälskare skulle vara glad att komma över flaskor för att kunna dricka fantastiska bourgogner under marknadspris?
Hoppas verkligen Ente och Coche hamnar hos vindrickare och inte slutar hos Bukowskis som handelsvara!
#latestagecapitalism
För egen kortsiktig ekonomisk vinning skapar vi det samhälle som ingen vill ha.
 

Daniel A

Administratör
Ingen som köper för att dricka längre ?
Trodde att man som vinälskare skulle vara glad att komma över flaskor för att kunna dricka fantastiska bourgogner under marknadspris?
Hoppas verkligen Ente och Coche hamnar hos vindrickare och inte slutar hos Bukowskis som handelsvara!
Jag överväger att klicka huvudsakligen för att garantera att åtminstone mina flaskor skulle drickas vid lämpligt tillfälle.
 

Finewinedude

2024 - Låter saker och ting vara osagt
Hade jag klickat på Enté så hade det varit för att dricka oavsett. Men målet är att få 2 Coche-Dury såklart! :D
 

Martin F

Medlem
Om man fyller i att man vill ha 2 flaskor men det bara finns 1. Blir man av med hela bokningen eller kan den krympa för att anpassas till tillgängligheten?
 

Finewinedude

2024 - Låter saker och ting vara osagt
En Meursault Ente vilket känns som en vinst denna dag.
14 bulvaner misslyckades alla i Norrland med Coche C-M.
Aja spara pengarna helt enkelt.

Köplats på Coche-Dury C-M dock fick jag höra nu från min bulvan i Sthlm.. Så det bekräftar ju att sitta närmare servern fungerar bra..
 

Mexikanaren

Medlem
Antar att man kan räkna bort köplatserna(?) men att prova röd Ente känns intressant.
upload_2021-4-8_10-10-41.png
 

Ejdern

Medlem
Blev ingen Coche-Dury för mig eller någon av mina bulvaner heller :(
Dock så klickade man in en flaska J-L Chave, Hermitage Blanc i stundens hetta, får se om jag ska ha den eller ej bara :D:vägg:
 
Toppen