Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Webblansering 8 april 2021

BallyJ

Medlem
Bokning bekräftad av två JL Chave Hermitage Rouge. Bra pris!
Snyggt, blev samma för mig. Jag förstår inte hur prissättningen funkar på SB ibland, 2016 kostade 2150:- om jag kommer ihåg rätt och 2017 säljs till ett betydande lägre pris, marknaden i stort ser dock likvärdig ut vid släpp för båda årgångarna. Är det SB som förhandlar ner priset eller är det importören som inte har koll?
 

Jos

Medlem
Jag tror jag ger upp webblanseringar nu.... Inlagd i kalendern, sitter framför datorn på kontoret och är beredd redan kvart i. Sen händer nåt, ett samtal, mail etc. och helt plötsligt är klockan 1 min över 10 :confused::mad:

Jaja, jag hade väl ändå inte lyckats klicka hem något. Om det är någon som ångrar sig på Chave så tar jag gärna! :)
 

buteljen

Medlem
Två månader senare dimper en Chave ner :confused:. Irriterande att folk klickar hem saker när de inte skall ha flaskorna :mad:
E4911DCA-8CC7-4D0B-8234-3CC94458CD94.jpeg
 

BallyJ

Medlem
Såg igår kväll att det hade dykt upp 4 st Arnaud Ente Les Santenots på PK-huset, mycket nöjd över att lyckas knipa dem nu på förmiddagen:D Men samtidigt lite märkligt att 4 st flaskor av 24 st inte hämtades ut när de försvann på en millisekund vid släppet.
 

vintomas

Numera lågaktiv bloggare
Såg igår kväll att det hade dykt upp 4 st Arnaud Ente Les Santenots på PK-huset, mycket nöjd över att lyckas knipa dem nu på förmiddagen:D Men samtidigt lite märkligt att 4 st flaskor av 24 st inte hämtades ut när de försvann på en millisekund vid släppet.
Någon som är mer intresserad av datorspel än vin? Eller någon som klickade hem dem p.g.a. speldjävulen, samtidigt som samma speldjävul hade sett till att kontot var tomt när det var dags att hämta ut flaskorna? ;)
 
Toppen