Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Webblanseringar 14:e och 28:e april 2016

Kostjan

Mot bättre vetande
Men ett bra pris förutsätter ju att varan finns att köpa vilket ju man ju knappast kan säga om dom här Weblanseringarna av Rousseau och en del annat som kommer i ensiffriga kvantiteter (ibland) och säljs i lika fort som en en aktie på en robothandlande börs.

Personligen så tror jag att dessa lanseringar är mer att betrakta som smörjmedel från leverantörer som vill kränga ngt annat som dom tjänar pengar på och SB vill stoltsera med fina namn till världens lägsta priser (och knappt inga varor att köpa men det är det det ingen som säger).
Håller med om typ allt här :)
 

Jos

Medlem
Jag måste höra runt lite med kollegorna om det är så enkelt att få till något script av något slag som sköter klickandet så att det inte är någon vits för oss manuella stackare...
 

Dovberg

Medlem
Jag fick båda Raveneau, men är osäker på om jag ska behålla båda. Vad säger forumet? Ska man behålla eller släppa?
 

Keen

slan
Jag brukar lyckas, men var visst svårt idag.

Samtidigt som Lidby skryter på Instagram om att de släpper ett par ströflaskor till webblotteriet.
 

johan4711

Medlem
Jag måste höra runt lite med kollegorna om det är så enkelt att få till något script av något slag som sköter klickandet så att det inte är någon vits för oss manuella stackare...

Lekte med tanken också (är utvecklare), man kanske skulle kunna ta bort disabled-attributed men fegade ur eftersom de säkert kollar timestamp på beställningen eller på något annat vis blockerar beställningar innan utsatt tid. Eller borde det i alla fall :). Men det behövdes ju inget script, bara tur, snabb reaktionsförmåga och snabbt bredband så jag blev en av de nio som fick en DRC Echezeaux
 

Segol

Medlem
Jag brukar lyckas, men var visst svårt idag.

Samtidigt som Lidby skryter på Instagram om att de släpper ett par ströflaskor till webblotteriet.
Hade jag inte lyckats med klickandet hade jag nog blivit provocerad av Lidbys inlägg...
 

Bror

Så lite plats, pengar och tid.. så mycket vin
Kul !!
90215 Romanée-St-Vivant Grand Cru Domaine de la Romanée Conti, 750 ml Flaska(750ml) 1 8995,00 8995,00
 
Toppen