Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Zinfandel?

Status
Stängd för vidare inlägg.

LillLasse

Medlem
Hej,

Jag har en ganska dålig och förmodligen vanlig relation till Zinfandel, innan vin blev ett intresse så gillade jag dom saftiga vinerna och drack en hel av dom, jag har nu kopplat bort druvan helt. Men är jag sugen på att ge en seriös Zinfandel en chans, tips välkomnas. Budget, tja under 500kr hade väl varit vettigt vid en första ”ny” upplevelse.

Tack!
 

Crist(al)ian 77

50 Shades of Grape
Administratör
Hej,

Jag har en ganska dålig och förmodligen vanlig relation till Zinfandel, innan vin blev ett intresse så gillade jag dom saftiga vinerna och drack en hel av dom, jag har nu kopplat bort druvan helt. Men är jag sugen på att ge en seriös Zinfandel en chans, tips välkomnas. Budget, tja under 500kr hade väl varit vettigt vid en första ”ny” upplevelse.

Tack!
Finns redan en tråd för Zinfandel så jag låser den här tråden.


Använd gärna sökfunktionen för att undvika dubbletter.:)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen