Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Deals

Tomas Lindblom

fd Deppodi
Moderator
Millésimes.com kör en kampanj på Gosset Rosé nu.
Köp en flaska + två vinglas + vinkork för 39,90 euro.
Misstänker att det är en frakt som tillkommer på ca 36euro, så det löner sig väl inte att bara köpa detta erbjudande..

Mer info här.
 

Zmirc

Medlem
Februari-rea på Nickolls and Perks. Mycket franskt, en hel del äldre flaskor och lådor. Jag har inte erfarenheten att säga om det finns några fynd, men de verkar ligga rätt bra i pris. Frakt 22 pund för 12 flaskor (24 kg) till Sverige känns rimligt.
 

Tomas Lindblom

fd Deppodi
Moderator
XXL Sport & Vildmark har en vinöppnare på rea. 200kr istället för 599kr. Finns i Bromma Blocks. @kayaker

IMG_0680.JPG
 

Tomas Lindblom

fd Deppodi
Moderator
Har du börjat styra upp sortimentet? ;)

Haha ja, I wish. Förstår inte riktigt varför inköparna har skruvkork till viner i en sportbutik, men när jag kom till jobbet så möttes jag av en kollega som glatt sa; Du hänger väl på ett sånt där vinforum? Känner inte du någon som behöver mera tillbehör? :D

Nu ha jag gjort mitt jobb, och jag fick dessutom hänga lite på FineWines samtidigt som jag fick betalt. :cigarr:
 

Tomas Lindblom

fd Deppodi
Moderator
Jag hann inte idag, men jag tänker gå förbi imorgon om de finns kvar.

Jag det tror jag nog, ingen springande åtgång. Håller tummarna att de finns kvar. Reapallen är precis vid vapenbunkern. Jag är inte i butiken imorgon, annars hade jag lagt undan en åt dig :)
 
Jag det tror jag nog, ingen springande åtgång. Håller tummarna att de finns kvar. Reapallen är precis vid vapenbunkern. Jag är inte i butiken imorgon, annars hade jag lagt undan en åt dig :)
Vet du ifall det finns några kvar nu Deppodi?
Jag kan tidigast kolla/köpa på söndag eftermiddag.
 

Tomas Lindblom

fd Deppodi
Moderator
Nä nu korkskruven slut, det var bara några få ex kvar. Jag skriver här på nytt om något liknande erbjudande dyker upp, eller om vi får in fler (ej planerat).
 

kayaker

Cyklist
Nä nu korkskruven slut, det var bara några få ex kvar. Jag skriver här på nytt om något liknande erbjudande dyker upp, eller om vi får in fler (ej planerat).
Den var slut när jag var där. Enligt han jag pratade med så hade det bara funnits 3 stycken och han lyckades inte hitta den i systemet så att han kunde se om den fanns någon annanstans.
 
Kan ha varit en lokal kampanj i Bromma där det bara fanns två korkskruvar kvar. Ber om ursäkt om jag har varit missvisande, inte meningen att lura er till butiken i onödan.
Du ska inte be om ursäkt. Du tipsade om en bra deal som flera va intresserade av och gick åt direkt. Jag chansade bara och tog en tidig lunch och kollade ifall Hamngatan skulle ha några.
 
Toppen