Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Deals

Något som heter shopping4net har denna dealen. 2 kartonger beställda!
IMG_2779.PNG
 

Per Stade

Lege artis
Och något företag, som heter Frapp säljer ett champagneglas, som heter Celebration och som inte finns i Riedels sortiment på deras website så vitt jag kan se. Ser ut som Riedels Sommeliers och har samma mått. Jag är sugen på att köpa hem ett par och jämföra.
 

Kostjan

Mot bättre vetande
Och något företag, som heter Frapp säljer ett champagneglas, som heter Celebration och som inte finns i Riedels sortiment på deras website så vitt jag kan se. Ser ut som Riedels Sommeliers och har samma mått. Jag är sugen på att köpa hem ett par och jämföra.
Jag tror det är samma form fast maskintillverkad istället för handblåst.
Har testat dom ,lite tyngre än sommelier men helt ok.
 

rs14

Medlem
Oj, där snackar vi Deal. Beställde 2 set, undrar hur mycket de har på lager? Ska bli intressant och se om det dyker upp några :) tack för tipset!
 

Tomas Lindblom

fd Deppodi
Moderator
Bra tips, hade ett av varje glas hemma. Så ett till set var precis vad jag behövde!
Störde mig dock på deras hemsida.. Försökte flera gånger att slutföra köpet via "direkt internetbank" och fick bara felmeddelande. Tröttnade och svor lite för mig själv sen tog jag köpet på faktura.
 

rs14

Medlem
Fick också lev besked för en stund sedan att de var skickade. Ångrar nästan att jag inte beställde fler. Det är ju helt otroligt billigt. 4x4 glas för samma pris som ett set till ordinarie pris.
 
Själv så har jag redan 4 olika Riedel uppsättningar, så det gick inte att beställa mer än 2 kartonger, har inte plats för mer vinglas. Men jäkligt snygga var dom :D
 

Emanuel

Instagram; Swedish Champagne Dude
Jag hakade också på och beställde två set, sjukt bra pris.
Har ju redan en stor uppsättning av Riedels "Syrah" men det här kittet kan ju vara kul när man sitter och nördar för sig själv...
 

jrick

Medlem
Jag hakade också på och beställde två set, sjukt bra pris.
Har ju redan en stor uppsättning av Riedels "Syrah" men det här kittet kan ju vara kul när man sitter och nördar för sig själv...
Och bara minuter senare var det slut. Du kanske fick sista!
 
Toppen