Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Tillfälligt sortiment 25 maj 2021

Vera Wind

In vini veritas?
Insåg att jag aldrig fick något bekräftelsemail, så det blev visst ingen Zind-Humbrecht för mig ändå. :(
 

MarkusJ

Medlem
Insåg att jag aldrig fick något bekräftelsemail, så det blev visst ingen Zind-Humbrecht för mig ändå. :(
Ganska många flaskor kvar i butik, så om du har lite tur så kan du ju lägga en beställning på ditt lokala bolag på tisdag om det finns någon kvar då.
 

Wintermute

Medlem
Last edited:

Vera Wind

In vini veritas?
Var bor du?
Finns ganska gott om flaskor kvar i storstäderna.
Jag bor i Uppsala, så jag skulle ju kunna åka till Bromma blocks för all del ... Även om det kanske känns lite overkill/desperat för ett par vinflaskor.
 

BallyJ

Medlem
Det går iaf inte att göra så i min butik. Tvärstopp på hemsidan.
Jag har beställt till två olika SB från andra butiker sedan möjligheten öppnades upp igen i september. Det låter konstigt att butiker inte hjälper till med detta eftersom det är något de ska göra. Beställde senast en flaska från PK-huset till Gbg utan problem.
 

MarkusJ

Medlem
Jag bor i Uppsala, så jag skulle ju kunna åka till Bromma blocks för all del ... Även om det kanske känns lite overkill/desperat för ett par vinflaskor.
På släpp i TS måste man vänta tills tisdagen veckan efter för att få göra beställningar internt mellan butikerna (annars är det ju alltid fritt fram). Kan vara lite nervig väntan de där :)
 

Johan L

Medlem
Jag har beställt till två olika SB från andra butiker sedan möjligheten öppnades upp igen i september. Det låter konstigt att butiker inte hjälper till med detta eftersom det är något de ska göra. Beställde senast en flaska från PK-huset till Gbg utan problem.

Det du svarar på handlade om att beställa TS-artiklar till en butik som lagerför dem, inte att beställa mellan butiker.
 
Toppen