Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Anklever Foie Gras

KockJohan

Cioccolato Catering
Leverantör
Hejsan!
Nu under jul-tider är det alltid fullfart såklart!
Under denna perioden så är det många kunder som efterfrågar just min egen bakade foie gras - terrine (ankleverpaté på svenska)
Jag tänkte därför att det kan vara ett fint tillfälle för flera av forumets medlemmar att få möjlighet att köpa en bit till vinterns alla fester :)

några som testat och säkert kan lägga in ett gott ord
@vintomas
@Jos
@Kostjan


Kontakt mig här via PM eller:
Cioccolato@live.se
0735097054
 

Attachments

  • DSC_1810.JPG
    DSC_1810.JPG
    54 KB · Visningar: 444
  • DSC_1812.JPG
    DSC_1812.JPG
    43,7 KB · Visningar: 963
  • DSC_1814.JPG
    DSC_1814.JPG
    59 KB · Visningar: 985
Last edited:
Trådskapare
KockJohan

KockJohan

Cioccolato Catering
Leverantör
Gott ord läggs härmed! Har även provats med Sauternes med god framgång, och inte bara med skumpa som på bilderna.
den Ch D'Yquem du bjöd på hemma hos dig med anklever - kommer aldrig glömma så magiskt gott !
 

Helen

Medlem
Hejsan!
Nu under jul-tider är det alltid fullfart såklart!
Under denna perioden så är det många kunder som efterfrågar just min egen bakade foie gras - terrine (ankleverpaté på svenska)
Jag tänkte därför att det kan vara ett fint tillfälle för flera av forumets medlemmar att få möjlighet att köpa en bit till vinterns alla fester :)

några som testat och säkert kan lägga in ett gott ord
@vintomas
@Jos
@Kostjan

De storlekar som finns tillgängliga är:
Mini-terinne ca 220g. 195kr
Visa bifogad bild 8811
Halv-terrine ca 500g. 395kr
Visa bifogad bild 8813
Hel-terrine ca 1kg. 695kr
Visa bifogad bild 8812
Se bild för exempel, dryckesförslaget ingår dessvärre ej ;)

Hemleverans direkt till din dörr kan ordnas till alla i Stor-Stockholm mellan 26-29 december.
Önskar man leverans innan jul kan endast leverans ske i norrort.

Kontakt mig här via PM eller:
Cioccolato@live.se
0735097054
Du har PM :p
 
Toppen