Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Anklever Foie Gras

Trådskapare
KockJohan

KockJohan

Cioccolato Catering
Leverantör
Najs! Hur länge håller den och om man beställer nu, går det fortfarande att få före jul @KockJohan?
I kyl en vecka och frys ett år ungefär.
Som det ser ut nu kommer jag köra runt och leverera till flera på torsdag kväll.
Vill du ha nästa vecka funkar det också bra :)
 

Helen

Medlem
I kyl en vecka och frys ett år ungefär.
Som det ser ut nu kommer jag köra runt och leverera till flera på torsdag kväll.
Vill du ha nästa vecka funkar det också bra :)
Vilken tur att jag såg detta nu Jag fick en bit över av anklevern som jag fick i lördags. Utav rädsla att den skulle bli dålig fick jag offra mig,den åkte ner i magen idag efter jobbet och den var faktiskt ännu godare idag än i lördags. @KockJohan är det något som du har märkt av att den blir bättre i smakerna efter några dagar i kylen?

Till alla er som inte provat ännu. GÖR DET!
 
Trådskapare
KockJohan

KockJohan

Cioccolato Catering
Leverantör
Vilken tur att jag såg detta nu Jag fick en bit över av anklevern som jag fick i lördags. Utav rädsla att den skulle bli dålig fick jag offra mig,den åkte ner i magen idag efter jobbet och den var faktiskt ännu godare idag än i lördags. @KockJohan är det något som du har märkt av att den blir bättre i smakerna efter några dagar i kylen?

Till alla er som inte provat ännu. GÖR DET!
Jorrå alla feta råvaror växer/mognar med tiden,låt de inte gå för långt dock då börjar den mögla ;)
 

Helen

Medlem
Passa på att beställ er Foie gras genom PM till @KockJohan så ni inte sitter utan på Nyårsafton!
Helt klart en utav de bästa ankleverpatéer jag har ätit.
Dagens tips är, köp 1 kg och skiva upp den i mindre portioner, lägg dem sedan i låda och frys in (håller 1 år i frysen). Ta sedan ut de bitar du vill äta 2 dagar för middagen. Billigare och godare anklever går inte att hitta..
Ni har nu möjligheten att hämta er beställning hos mig på Östermalm efter den 26 december och fram tills den 30e december kl 22:00
 
Last edited:
Trådskapare
KockJohan

KockJohan

Cioccolato Catering
Leverantör
Hejsan Alla glada anklever-lovers!
Jag är helt överväldigad utav all positiv respons och alla beställningar som kommit in!
Det har varit så pass att det tog slut både hos mig och leverantör under julveckorna.
Men jag har nu under mellandagarna fått tag på mer råvaror att jobba med, så jag hinner baka ikapp de kvarvarande beställningarna under kommande dagarna.
Vi har nu ett fåtal kilon kvar som finns tillgängligt att beställa.
Jag planerar att köra en leverans-tur på torsdag till alla sthlm-kunder så om du funderar på att ha riktigt schysst anklever till nyår så gäller det att passa på att lägga vantarna på de sista bitarna!
så får du det även hemlevererat på torsdagen

Allt gott //
Cioccolato Catering
Johan - 0735097054
Cioccolato@live.se
 
Toppen