Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Anklever Foie Gras

Stenberg

Medlem
Efter att läst igenom den här tråden kan jag inte låta bli att fråga...

Bakas det någon anklever andra årstider än juletid? Borde väl funka bra även till påsk? Eller varför inte midsommar? Eller vilken frukost, middag eller kvällsmacka som helst mellan högtiderna.

Jag befinner mig utomlands på jobb till i mars någon gång men skulle väldigt gärna prova en bit eller två vid senare tillfälle.
 
Trådskapare
KockJohan

KockJohan

Cioccolato Catering
Leverantör
Jorrå jag tänkte baka lite extra till påsk.
Men för säkerhetsskull @Stenberg skicka PM eller mejl i februari eller lite närmare när du vet hur mycket du kommer behöva så du kan förboka dina bitar.

@Keen jag har möjlighet under lördagen att leverera om du önskar? :)
 

Keen

slan
Jorrå jag tänkte baka lite extra till påsk.
Men för säkerhetsskull @Stenberg skicka PM eller mejl i februari eller lite närmare när du vet hur mycket du kommer behöva så du kan förboka dina bitar.

@Keen jag har möjlighet under lördagen att leverera om du önskar? :)
Jag ska kolla om intresset fortfarande finns, tack! Jag har kvar 1 kg i frysen, så borde klara mig ett litet tag till!
 
Toppen