Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Budgetfynd – inte nödvändigtvis ”billigt”

Druvan

Medlem
Husviner:
Guigal Côtes-du-Rhône 115 kr (nu årgång 2013) När den här kommer i årgång 2015 kommer det att bunkras lådor!
Någon som har testat nu när den aktuella årgången är 2015? Bättre än tidigare?

Ett tips från min sida; Chateau Musar (artnr 7463) håller på att byta årgång till 2010, dock finns det fortfarande massor av 2006 ute på hyllorna.
 

Christer J

Medlem
Någon som har testat nu när den aktuella årgången är 2015? Bättre än tidigare?

Ett tips från min sida; Chateau Musar (artnr 7463) håller på att byta årgång till 2010, dock finns det fortfarande massor av 2006 ute på hyllorna.

När jag skulle köpa Musar 2006 häromveckan så hade de bara 2010 (köpte några) men vill ha 2006, känner du till om det går att söka vilka butiker som har kvar 2006?
Christer
 
Toppen