Kul! Jo, det fungerar bättre på vintern också. Temperaturen ligger mer konstant och aggregatet reglerar luftfuktigheten bättre/perfekt nu också. Exakt! Ser fram emot goda råd så ska vi åtminstone börja med att se till att dubbla innehållet inför hösten 2021! Utöver det är nästkommande steg att installera dimmer till spottarna, bygga ett par hyllor, kanske till och med ett skåp för att dölja sprit och installera mer belysning (förberett en elkabel till). En bonus med vinkällare är att vi idag åt tomatsås gjord på tomater som mognat i vinkällaren sen i september/oktober och varje gång vi bakar surdegsbröd behöver vi inte stuva om i kylen utan bröden kan jäsa sista steget över natten i vinkällaren så tar man med sig dom upp på morgonen och bakar av dom